A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 PD TDI DPF DSG 170 LE 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

Ennyivel minimum tartozom NEKED!

Szöveges ítélet

Ennyivel minimum tartozom NEKED miután tegnap elmentél...

2008 év elején hozott össze a sors Wolfsburgban ezzel az abszolút egyedien felszerelt Passattal amiben akkor volt 7700 Km és a tulajdonosa maga a gyár volt. Még élénken emlékszem, hogy amikor Magyarországon először 15.000 km-nél márkaszervizbe vittem konzíliumot tartottak, hogy miként és kicsoda rendelt Passatba ennyi extrát, hiszen ez így kb 13.5 millió Ft:
- memóriás hűthető-fűthető masszírozós bőr
- távolságtartó tempomat
- Dynaudio csúcs audio rendszer USB-vel
- Nagy DVD alapú navi
- Adaptív bi-xenon statikus kanyarfénnyel
- Elöl-hátul parkradar
- motoros roló
-Premium VW UHV telefon
- és még sok egyéb...

Mivel gyári vezetői autó volt, így indokolt volt a magas felszereltség, bár ebben a kivitelben annyira ritka, hogy még most is igen-igen nagy szerencse kell hozzá, hogy 1-1 felbukkanjon a mobile.de-n, melynek a használt autó kínálata nem éppen nevezhető szegényesnek:)

Az a helyzet, hogy nálam nagyon jó autónak lenni mert, barátomnak tekintem. Laca (a rendszáma miatt kapta a nevet), a Passat nagyon jó barátom lett!
Szerintem ezt egy autó meg is hálálja. Legendák keringenek ezen széria konstrukciós gyengeségeiről, a PD motorok idő előtti elhalálozásáról, a megbízhatatlan elektronikáról és sok-sok más hibáról.
Kezdetektől fogva nem hittem a "long life" szerviz csodájában, így bár mindig long life olajjal de 15.000 Km-enként volt szervizelve, a 60 ezres ciklus helyett az üzemanyag szűrőt már 30 ezernél megkapta, a 150 ezres vezérlés cserét pedig 120 ezernél. Végig kézi mosóba vittem, nálam soha nem telt el úgy 24 óra, hogy koszos maradt volna, a világos bézs bőrbelső úgy élte meg a 6 évet és a 193.000 km-et, hogy egy darab repedés, kopás nem keletkezett rajta.

És hálából az én kis Lacám csak ment és ment...Zömében autópályán használtam, nagyon-nagyon minimális volt mind a városi mind az országúti közlekedés. Az ülései nagyon kényelmesek voltak, szellőztettek, masszíroztak, a DSG váltó hibátlanul és villámgyorsan tette a dolgát miközben - egy köztudottan nem akusztikai fellegvár kasztni - ellenére a Dynaudio olyan paradicsomi élményben részesítette a hallószerveimet, hogy sokszor nem akartam az uticélomhoz időben odaérni míg le ment egy-egy kedvenc album.

Szerintem a hazai körülmények között bőségesen elegendő a 170 lóerő, gyönyörűen mozgatta az autót minden szituációban, a DSG váltó tényleg szenzációsan vált viszont ekkor még, 2007-ben, volt egy kis reakció idő késése ha az ember a gázra lépett, vagy éppen egy kereszteződésben kellett eldönteni, hogy éppen melyik fokozat is legyen. A futómű teljesen komfortos, nálam egy darab alkatrészt nem kellett cserélni a megtett 185 ezer km alatt, viszont a gumiból nem javaslom a 235/45 R17-es nyári méretet, mert az szerintem nem a Magyar útviszonyokra van kitalálva, egyértelműen ront a komfortérzeten. A téli kerekem, a ma már népkeréknek számító 205/55 R16 volt és észre vehetően kellemesebb rugózott és a fogyasztás is alacsonyabb volt a "malomkerékhez" képest.

Gázolajból 80%-ban a jobbikat kapta, talán ennek és az autópályás használatnak köszönhető, hogy nekem a részecskeszűrővel sem voltak gondjaim sohasem.

Egyszóval Laca csak tette a dolgát és csak mentünk-mentünk és mentünk, együtt, nagyon sokat!

Én ezúton szeretném megköszönni NEKI, hogy ilyen hűséges barátként szolgált engem!

Az utóbbi időben főleg, rengeteget megyek, így kicseréltettem benne a kettős tömegű lendkereket, kapott egy friss szervizt és eladtam, mert nálam igen hamar 300 ezer lett volna benne. Lehet egy életen keresztül bánom...

Balesetmentes hosszú éveket még Neked Laca!!!







Hibalista

- Garancia időn belül: - - Navigációs fejegység cseréje kóbor áram fogyasztás miatt - - Garancia időn kívül: - - - motoros hátsó roló 110.000 Ft. - - PD elemek cseréje 150.000 Km-nél - ingyenesen - - Kettős tömegű lendkerék 190.000 km-nél, 300.000 Ft. -

Ide hordtam szervizbe

Franco Kft. Debrecen VW Márkaszerviz

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Debrecen Autóház Zrt. VW-Audi Márkaszerviz

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2007
Kényelem (10) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 7700
Megbízhatóság (10) Vezetett km 185000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Polo Következő autója? ?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)