A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 PDTDI (140 LE) DSG váltós 

Az ítélet értékelése
2,7(3 db)

Első, de egyben utolsó VW

Szöveges ítélet

Korábban egy Renault Megane-t használtam három évig, amitől mindenki óvott, pedig egy kerékcsapágy cserén kívül semmi más miatt nem kellett szervizbe vinnem a normál szervizeléseken kívül.
A Passat (2.0 PD TDI Highline, DSG - 140 LE) nagyon megtetszett és kinéztem magamnak egy 2006.01 havi autót, ami szinte full felszereltséggel volt.(állófűtésen és tetőablakon kívül minden benne volt) A kocsit 153 000 km-rel vettem(3 évesen) és korábban Németországban használták, brutálisan szép állapotú volt. Az automata váltó gyönyörűen dolgozik, jól gyorsul, mondhatom a Renault-hoz képest dimenziót ugrottam. De aztán jött a java...
Ausztriában hiba jelzés után megállt a kocsi, kiderült PD elem hiba. Javítás, tréler stb 300 000,- Ft + egy jó adag idegeskedés-telefonálás.
A vásárlás után kb 1,5 évvel céges autót kaptam, ezért kevesebbet használtam, kb 2-3 hetente vettem elő. Egy alkalommal azonban nem indult el, itt üzemanyagpumpa csere lett belőle :( Könyörgöm, egy új ára szerint 12 milliós autó a garázsból sem tud kijönni???
Aztán jött kormányzár és klíma hiba, amiket szintén gyári hibaként azonosított a szerviz. Ez nekem megint 40 000,- Ft-ba került.
A kocsit végül cca 4 év használat után eladtam. A mai napig fáj a szívem, hogy hogyan lehetett egy ilyen gyönyörű autót ilyen megbízhatatlanra építeni... Sajnos a végén már abszolút nem bíztam a kocsiban a fentiek miatt, mert nem tudtam mikor hagy cserben. A sok hiba és a komoly költségek miatt NEM VESZEK több VW-t!

Hibalista

- PD elem(150 000,- Ft/db "akciósan"), üzemanyagpumpa(40 000,- Ft), kormányzár + klíma(15 000,- Ft)

Ide hordtam szervizbe

Leier Autó + barát saját műhelye

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 153000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Megane Következő autója?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)