Elérhető tökéletesség
Szöveges ítélet
Azon elmebetegek közé tartoztam, akik előrendelték a passatot. Még akkor, amikor senki se tudta, hogy hogy néz ki. Bíztam a márkában, és nagyon jól döntöttem.
Az autó gazdaságos (városban max 6,5-7 liter). Nagyon jó vezetni, akárcsak benne ülni. Gerinctámasszal addig vezetem, míg kifogy a gázolaj. Az ülések királyi fotelok, akik azt mondják kényelmetlen, biztos tévedésből a B1es passatba ültek.
A belső tér nagyon jól sikerült. A régiben olyan egyszerű, logikus, jól elrendezett műszerek és vonalak voltak, semmi más. Ez még annál is jobb, az egész műszerfal "rétegeltsége", meg a váltó környéki ívek nagyon feldobják a belső teret. Messze legjobb. A külső magánvélemény, arról nem tudok tényeket mondani. Felszereltségben pedig a szokásos: még csak hasonló sincs a kategóriában. Rosszat ha akarok se tudok róla írni, egyszerűen tökéletes. Max a navi rendszerbe tudok belekötni, néha nagyon hülye, dehát melyik autóban tökéletes?
Az itt menő érdekességekről a véleményem: én nagyon jókat nevetek, amikor egy japán fanatikus látva a passat sikerét kitalálja a történeteket, amiben semmi logika nincs. Az én kedvencem "kézifékkel nem lehet bekanyarodni". Ebből a mondatból látszik, hogy az illető még sose ült passatba. Meg az is furcsa nekem, hogy minden negatív ítéletírónak 1500ös ladája volt. A japán rajongókról meg annyit, hogy használtam honda accordot fél évig, nem rossz de egy NAGY 0, a passathoz képest. Egyedül a menettulajdonságok jobbak, amúgy meg kispolszki.
Hibalista
- Még semmi.
Ide hordtam szervizbe
Berta-Vadász Székesfehérvár.
Udvarias, gyors, kicsit drága
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | Phaeton |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
