Egy szépséges igavonó
Szöveges ítélet
Nagyon szép autó, én dolgoztam vele ezért került bele olyan sok kilométer taxi üzemmódba Budapest területén. Kolegáimnak is ez a típus van műszakilag nagyon megbízható a típushibáktól eltekintve. Az Ac pumpa egy fájó tényező volt nem is volt raktáron és emiatt nem tudtam sokáig dolgozni végül egy ac specialista felújította és így árban meg időben is jobban jöttem ki mint a szakszervízzel. Legdrágább baja a lentkerék ez is típushiba (csörög) szakszervízbe horror, ha gariba kicserélik akkor csak a lentkereket cserélik a kuplunkgot nem, ezzel az a baj hogy az új lentkerék hamar kicsinálja a a használt kuplungot szóval érdemes egybe cserélni ha 100ezer felett van az ember. A következő betegsége ennek a fajnak a kormánymű, legalábbis nállunk sok mindenkinek kijött szakszervízbe horror felújítani jobban megéri de így is fájdalmas. Ezektől eltekintve családi használatra tökéletes szeretnivaló autó. Jól bírta 2 évesen volt benne 213ezer km nagy része budapestről, én ennyivel adtam el azóta is a reptéren dolgoznak vele. Szóval bátran ajánlom csak a típushibákra figyelni kell. 2.0 TDI-vel kevesebb a baj habár azokkal is akad.
Hibalista
- AC pumpa, lentkerék ezek típusbetegségei....
Ide hordtam szervizbe
Nagyon korrekt Vw-s srác, X. Maglódi 6 (be a gyártelepre majd jobbra hátra)
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 123000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Fabia | Következő autója? | Skoda mindenféleképpen, azok sokkal jobban bírják.... |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
