A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 tdi Highline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy kiváló német középsúlyú

Szöveges ítélet

Nem kenyerem a véleményírás,de olvasva ezt a sok buta,sértődött hozzászólást, azt hiszem én is leírom véleményem. 2000 óta Passatot használok, 2 db b5-ös autóba tettem bele 100-100 ezer kilómétert,gyakorlatilag komolyabb meghibásodás nélkül. MIndkét autót én járattam be, 1500 km-ig nem hajtottam meg, az első 15000 km-es szervízperiódusú volt, ezalatt gyakorlatilag csak néhány deci olajat fogyasztott, a másodikban 27 ezer kilóméternél jelzett a számítógép olajcserét, ezalatt egy liter olajat töltöttem utána.Visszatérve az új Passatra, másfél liter olajat evett meg az első 30000 km-ben, ami szerintem teljesen elfogadható,ismerve más német autók tulajdonságait.Szerintem az ülést tökéletesen be lehet állítani, rendszeresen utazom vele Salgótarján és Bécs között,általában csak Bábolnánál állok meg, de még mindig nem szakadt le a derekam mint sok itt véleményt formáló kollégának. Érdekes,hogy szidják, pocskondiázzák a Passatot,de ha szétnézünk nem csak az osztrák, német, de a magyar utak is televannak vele, veszik mint a cukrot. Érdekes nem? Ennyi önsanyargató mazohista ember lenne. Véleményem szerint sok embernek savanyú a szőlő, bizonyos márkaellenfelek pedig nehezen viselik,hogy cirka 8 millió forintért egy nagyon felszerelt, hatalmas belterű, és csomagterű autót lehet venni, ráadásul még jól újraeladható is, szemben az agyonmagasztalt ázsiai csodaautókkal, aminek a nagyrészét európában gyártják, és tudom, hogy ugyanúgy el tudnak romlani azok is, csak azokat a tulajdonosaik kínos titokként kezelik. Szóval erről ennyit, nem akarok okostojás lenni,de tényleg jó volna,ha a népítéletbe nem buta kamu dolgokat írkálnánk, és mindenki olyan autót becsmérelne, amit legalább már vezetett,és nem a barátai távoli rokonaitól hallott volna csupán róla.Azt pedig feltételezem,hogy aki ilyen értékű autót vásárol, meg tud egyezni az értékesítővel egy száz kilóméteres próbaútról,mely alatt észreveszi,hogy ez az autó még egy Trabanttól is kényelmetlenebb. Kérdezem én akkor miért vette meg?

Hibalista

- üzemanyagszivattyú egyik reléje meglazult/szervízben azonnal rájöttek,helyreigazították

Ide hordtam szervizbe

Autócentrum Gödöllő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat B5 Következő autója? Passat B6
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)