Egy kiváló német középsúlyú
Szöveges ítélet
Nem kenyerem a véleményírás,de olvasva ezt a sok buta,sértődött hozzászólást, azt hiszem én is leírom véleményem. 2000 óta Passatot használok, 2 db b5-ös autóba tettem bele 100-100 ezer kilómétert,gyakorlatilag komolyabb meghibásodás nélkül. MIndkét autót én járattam be, 1500 km-ig nem hajtottam meg, az első 15000 km-es szervízperiódusú volt, ezalatt gyakorlatilag csak néhány deci olajat fogyasztott, a másodikban 27 ezer kilóméternél jelzett a számítógép olajcserét, ezalatt egy liter olajat töltöttem utána.Visszatérve az új Passatra, másfél liter olajat evett meg az első 30000 km-ben, ami szerintem teljesen elfogadható,ismerve más német autók tulajdonságait.Szerintem az ülést tökéletesen be lehet állítani, rendszeresen utazom vele Salgótarján és Bécs között,általában csak Bábolnánál állok meg, de még mindig nem szakadt le a derekam mint sok itt véleményt formáló kollégának. Érdekes,hogy szidják, pocskondiázzák a Passatot,de ha szétnézünk nem csak az osztrák, német, de a magyar utak is televannak vele, veszik mint a cukrot. Érdekes nem? Ennyi önsanyargató mazohista ember lenne. Véleményem szerint sok embernek savanyú a szőlő, bizonyos márkaellenfelek pedig nehezen viselik,hogy cirka 8 millió forintért egy nagyon felszerelt, hatalmas belterű, és csomagterű autót lehet venni, ráadásul még jól újraeladható is, szemben az agyonmagasztalt ázsiai csodaautókkal, aminek a nagyrészét európában gyártják, és tudom, hogy ugyanúgy el tudnak romlani azok is, csak azokat a tulajdonosaik kínos titokként kezelik. Szóval erről ennyit, nem akarok okostojás lenni,de tényleg jó volna,ha a népítéletbe nem buta kamu dolgokat írkálnánk, és mindenki olyan autót becsmérelne, amit legalább már vezetett,és nem a barátai távoli rokonaitól hallott volna csupán róla.Azt pedig feltételezem,hogy aki ilyen értékű autót vásárol, meg tud egyezni az értékesítővel egy száz kilóméteres próbaútról,mely alatt észreveszi,hogy ez az autó még egy Trabanttól is kényelmetlenebb. Kérdezem én akkor miért vette meg?
Hibalista
- üzemanyagszivattyú egyik reléje meglazult/szervízben azonnal rájöttek,helyreigazították
Ide hordtam szervizbe
Autócentrum Gödöllő
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Passat B5 | Következő autója? | Passat B6 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
