A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 PDTDi 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Csalódás

Szöveges ítélet

Három éve vettem az autót, cégautóként használom. Előtte Vectrám volt, minőségi ugrás volt átülni a Passatba. Kényelmes, szépen kidolgozott utastér, minőségi anyagok (highline), 3 év után még mindig úgy néz ki mint egy új autó. A 170LE motorral nagyon dinamikus, erős, szerintem elegendő teljesítményt nyújt egy ilyen autó mozgatásához, mindemellett a fogyasztás 6,3-6,8 l közötti, korom pedig egyáltalán nincs.
A három év alatt csak kisebb problémák voltak amiket garanciában javítottak pl. a belső tükör előtti szemüvegtartó ajtaját kellett cserélni ill. a csomagtér fedél csak lassan nyílt.
Szóval 3 évig maximálisan meg voltam elégedve, de most történt valami és csalódtam.
Olaszországban voltunk nyaralni és az autópályán 150-nél, előzés közben, alagútban leállt a motor és nem indult újra. Az volt a szerencsém hogy az út lejtett és be tudtam gurulni egy közeli benzinkúthoz. Az assistance jó dolog, megszervezték az autó ingyenes elszállítását és másnapra az ingyenes bérautót. Fizetik a szállást, taxit is, az össz költség amit térítenek az 365 EUR lehet maximum.
Másnap közölte a szervíz hogy a befecskendező ment tönkre, be is mutatta. Ha lehúzta az injector csatlakozót akkor három hengerrel ment a motor, ha visszadugta akkor nem indult mert a vezérlés letiltott.
Szerencsére másnapra megjött az alkatrész (a kábelvezetőt is cserélték), összerakták és jó lett, azóta is működik. A komplett csere 820 EUR volt, szerintem idehaza drágább lett volna legalábbis a szervíz telefonos információja lapján (ez érdekes). Csak információképpen az olasz Skoda (VW) szervíz óradíja 30 EUR.
Ebben az egészben nem az a fő problémám, hogy tönkrement egy befecskendező szelep hiszen ilyen előfordulhat, sőt a probléma kezelése is gördülékenyem ment (assistance, javítás). A gondom az, hogy ez a hiba életveszélyes helyzetet teremt. Gondoljunk bele: mi van ha emelkedik az út az alagútban, leállósáv nincs, a forgalom nagy, az autó pillanatok alatt megáll és tömegbalesetet okoz. Ilyet egy VW egy ilyen szinvonalú autónál nem engedhet meg. Mit kíméltek azzal hogy a motort azonnal letiltották? A motort? 3 hengerrel mehetett volna tovább a motor gond nélkül, legalább a balesetveszélyt lehetne elkerülni, esetleg tiltson le miután leálltam, újra akarnám indítani, de ne mozgás közben!!!
Ezek szerint a VW-nél fontosabb a motor megkímélése mint a benne ülők élete?

Hibalista

- Befecskendező egység 1. hengerhez csere - 820 EUR

Ide hordtam szervizbe

Csermely és Társa Balatonfüred

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Ring Autó Veszprém

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 105000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Vectra Következő autója? A4 1.8 benzines
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)