A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2,0 PDTDI DSG VARIANT 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Boglárka a figyelmet és szeretet igénylő nagyseggű.

Szöveges ítélet

Majdnem öt évesen vettem, óra szerint 134ezer Km-el. Amikor elgurítottam a márkaszervízbe akkor derült ki, hogy mielött bekerült volna az országba 2008-ban volt benne 220ezer...puff neki gondoltam, annyit értek az autókhoz hogy tudjam ez a motor 600ezerig elgurul ha rendesen van szervizelve és szeretve :) Mivel szervízkönyvet nem kaptam hozzá jöttek a kötelező dolgok: vezérlés,motor és dsg váltó olaj és szűrőcsere, majd a szükséges dolgok: egy féletgelycsukló, első lengőkar hátsó szílentek majd az elsők is, stabpálcák, sztem ez az első futómű achiles ina :) kb évente cserélni kell de ameddig a kettő együtt kb 12 ezer és nem kell hozzá más mint egy 18-as kulcs meg egy imbusz kulcs addig ez engem nem zavar. Mivel használtan vettem és neppertől így nem lehet egy szavam sem ezekre a dolgokra, mióta nálam van, most lesz két éve azóta tisztességesen szolgálja a családot és ott nem hagyott. Én részemről 15ezrenként cserélek olajat és szűrőt is, eddig castrolt használtam most viszont kipróbálom az eneos olajat. 5w30 lesz most aztán ha túl vékony akkor kap 10w40-et...kiderül. Szóval! Mielött autót vettem volna elolvastam mindent amit a neten újságban nép száján találtam. Nem hamarkodtam el de eléggé tetszett a kombi formája és a darab amit találtam nagyon jól fel van szerelve. Egy dolgot kell leszögezni sztem a legelején: EZ NEM EGY VERSENYAUTÓ! Aki azt akar az vegyen bmw-t subarut vagy valamilyen mitsubishit. Ezt az autót melegíteni kell és amikor megáll vele valahol az ember nem szabad rögtön leállítani hanem hagyni kell, hogy a turbó lepörögjön és kicsit hűljön. Azt is mondhatnám, hogy aki állandó időhiányban és versenylázban szenved az kerülje el ezt a típust.Vegyen benzinest. Naponta átlagosan 100 Km-t megyek vegyesen országúton és városban. 6,5 liter éppen most az elmúlt 3500 kilóméter átlaga. Amikor apósom után ereszkedek balatonra szigorúan kerülve az autópályát akkor 5,7/100Km. Eszement méretű csomagtartó, 220 dugó a könyöklő hátulján, az én igényeimet teljesen kielégíti. Ami nem tetszik az az, hogy amikor váltottak a sok lengőkaros első futóműről akkor valami idióta mérnöknek az a remek ötlete támadt, hogy a stabpálcán apró gömbfejek legyenek. Nem értem miét nem szílent. Az olajat normál tempóban eszi, 10-12ezer Km után 1 litert kell utánna tölteni majd kb 15ezernél le is cserélem. A nagynyomású üzemanyag pumpa mivel már nem új autóról van szó visszadolgoz egy kevés motorolajat az üzemanyagrendszerbe. Ez úgy lehetséges, hogy amikor túl nagy a nyomás akkor egy szelepen és egy csövön keresztül visszaáramoltatja a tankba. Valahol már átszivárog az olaj és így kerül a gázolajba. Mostanában nélha bohóckodik a turbó is de van egy szerelőm aki kb 30ezer Ft-ért felújítja. Ahhoz képest, hogy mit nyújt szerintem nem kér sokat. Törődni kell vele, Nem olyan, mint a Toyota Carina e volt elötte. Viszont nem ég benne egy darab visszajelző lámpa sem és minden maradéktalanul működik benne. Ez egy ennyit futott francia vagy olasz autónál ritkaság. Nem szidom őket, mindenkinek megvan a szíve csücske, nekem is. Egy szó mint száz, szeretem, pár évig még biztos hajtom, ha valami történik megírom. Szerettük a Toyotát is de jobbkormányos volt ezért nem volt itthon életképes. Nejem Wagon R+-t hajt, az egy külön tanulmány.

Hibalista

- feltengely csukló, vezérműszíj+görgők+vízpumpa, stabpálca, szílentek.

Ide hordtam szervizbe

Vw Styevola Esztergom. a szervíz nem rossz, csak a ceruza fog vastagon mint minden márkaszervízben. Ezután "jóismerős" szerelő Nándi csinálta szinte mindíg, töredék árért, ugyanolyan minőségben. Nándi 10+

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Piros autószervíz Óbuda.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 250
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Carina E Következő autója? valszeg passat, majd kiderül
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)