Be kéne fejezni...
Szöveges ítélet
A legutóbbi ítélet (meg még jópár előtte lévő) nagyon felizgatott. A pofátlan, céltalan(?), semmitmondó ítéletírások engem idegesítenek. Mit ártott önöknek a passat uraim? (jó, a javát japánfanatikusok írták, őket biztosan zavarja a passat sikere) De miért? Nem hiszem, hogy ez jövedelmező nekik. A "német autógyártás szégyene" maga a pofátlanság, a szemétkupac pedig egy semmitmondó számomra hiteltelen ítélet. Igazán érdekel, hogy a Porsche M5 tud-e ilyen hibáról... Az olajügy szánalmas (emiatt eladni...).
Mielőtt rámfogják, hogy "haha negatív ítélet nem létezhet a passatról". De igenis létezhet, 1-2 szimpatikus, és elhiszem a rossz történetüket (pl: a windowsos).
Lehet, hogy nem nekem kéne itt osztani az észt.. arra ottvannak az oldal szerkesztői. Dehát,ahogy elnézem nem igazán érdekli őket.. sajnos
Mindegy, passat. Kezdjük a rosszal, szervíz. Általában nem szivesen dolgoznak, de ha dolgoznak akkor viszonylag jól. Kivéve ha kicsit bonyolultabb a helyzet. Ez már nem saját tapasztalat, ismerősöm mesélte, egy "viszonylag" kompliklált hibától már hanyattvágódnak, és kb keresik a kifogásokat.
További hatalmas probléma az olajfogyasztás, ami nálam, ha jól számolom, eddig 1 liter!!! borzalmas... más hibáról egyenlőre nem tudok.
Ami jó: kényelem, teljesítmény, fenntartás, felszereltség.
Kényelmi szempontból talán az egyetlen ami nem tökéletes, az a hátsó üléstámlák. Valóban kicsit meredekek, de nem annyira, hogy elviselhetetlen az utazás. Mivel lábtér van bőven (2710mm tengelytáv), ezért kicsit lejjebb csúszik az ember, lábnak temérdek hely marad így is, és észre semmi gond az üléssel. Igazából csak akkor érezhető ez a meredekség ha teljesen kihúzom magam, és kb rásimulok a háttámlára. Amúgy nem vészes.
Kényelem továbbá: ülésfűtés, 2zónás klíma (mi értelme?), jó anyag, jó oldaltartás.... tökéletes.
Teljesítmény. 140 lóerős turbo-diesel, szerintem a legjobb motor egy ilyen kaliberű autóba. Egy miniszteri (egyik ítéletben olvastam, tetszik!) autóba ilyen motor kell, nem olyan aminek a hangja már 20nál behallatszik, sem olyan ami kirántja az ember kezéből a kormányt. Arra ott a Subaru, meg a Lancer EVO. Ez a pdtdi kiváló, keveset fogyaszt, úgy hallom tartós, és nagyon nyomatékos. Lefulladás: igen, aki még nem vezetett diesel autót könnyen lefullad vele, de én rövid időn belül rájöttem, hogy hogyan kell elindulni. Így bármikor kilövök a kereszteződéseknél, bármikor be tudok hajtani a körforgalomba bármilyen probléma nélkül. Igen, az elején ez nem olyan egyszerű, de pár km után már menni fog.
Felszereltségben mindennel meg van áldva, és egész olcsó. 8millióért ennyire elismert, felszerelt, erős és jó autót szerintem nem lehet kapni. Szerintem luxusra, kényelemre, biztonságra, megjelenésre, presztizsre (esetleg feltűnésre) a legjobb vétel.
Hibalista
- Software-ellenőrzés. Nem hiba miatt, mert tényleges hibát nem észleltem, csak a szervíz javasolta.
Ide hordtam szervizbe
Porsche Győr
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 24000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Mondeo | Következő autója? | Mercedes / Lexus |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
