A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 1.6 Comfortline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

B6 Passat 1.6 benzin

Szöveges ítélet

Amit jónak tartok benn, hogy magas presztízs értékű autó, és szép a formatervezése. Az utcán sokan megnézik, még most is. Szép felnikkel és ablak sötétítéssel szépen fel lehet dobni az amúgy is krómokkal teli kasznit. (A sok króm díszítés különösen tetszik.) Ami motivált, hogy városi használatra benzinest szerettem volna venni, és erről a motorról jókat hallottam, DE! Az 1.6-os motor belátom, gyenge ehhez a nagy autóhoz, de ettől függetlenül, aki nem versenyezni akar vele, annak megfelelő lehet ez is. A gyenge teljesítmény csak és kizárólag az elindulásnál látszódik (lomhán indul), de amikor a kocsi már mozgásba jön, onnantól kezdve repíti a kasznit. Emiatt városban természetesen magasabb a fogyasztása is (kb. 10 liter/100 km). Az elektronikával eddig szerencsére nem volt gondom. A Comfortline felszerelés megfelelő, de egy dolgot hiányolok: a tolatóradart, mivel a hátulját tolatásnál nem nagyon lehet látni. Egy hátsó ablaktörlő is néha jól jönne. Ez főleg ősszel okoz problémát, amikor a reggeli pára/köd/harmat rámegy, így nem lehet rajt átlátni, ezért kézzel kell minden esetben letörölni. Összességében tehát kompromisszumokat kell kötni az autóhoz, de mindent egybevetve nem bántam meg.

Hibalista

- Kuplung (utángyártott kb. 100 ezer), toronycsapágy (kb. 50 ezer) és szívócső csere (kb. 70 ezer) volt illetve a csomagtartó nem mindig nyílik, a nyitó gombbal lehet a probléma. A szívócső csere volt talán a legkomolyabb probléma, mivel a motorba víz került, így az olajnyomás lámpa menet közben kigyulladt. Ellenőrzést követően az olajszint fél literrel emelkedett, és cappuccino színű volt. Az olajhűtőt nyomáspróbára vitték, de azzal nem volt gond. Már a hengerfejhez akartak nyúlni, de kiderült végül, hogy a szívócső repedt el, mivel a hűtőfolyadékból nem hiányzott semmi.

Ide hordtam szervizbe

A városi VW márkaszervizbe vittem.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 165000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)