Az ár-érték arány a lényeg
Szöveges ítélet
Szerelem volt első látásra. Benne voltam az első 100 boldog új passat tulaj között. A szinét és felszereltségét katalógusból választottuk, mert nem volt ilyen bemutató autója a kereskedésnek, ahol vettük.
A leírt hibák ellenére szeretjük az autót. Véleményem szerint még dolgoznak rajta a VW mérnökei 1-2 évet, és nagyon jó kis kocsi lesz belőle. Lassan 2 éves lesz, így le fogjuk cserélni.
A kereskedésben minden áron rá akarnak beszélni a 170 lovas DSG. váltósra, de azt inkább nem vállalom be.
Szeretném felhívni a jövendőbeli új passat tulajdonosok figyelmét arra a tényre, hogy a kereskedésekben dolgozó szerelők többségének még az autó beindítása is problémát okoz,( csak akkor indul el, ha a kuplungot benyomva tartjuk, és az automata kéziféket is csak úgy lehet kioldani, ha a fékpedált nyomva tartjuk), mivel még nincs sok tapasztalatuk az autóval. Ezek után nem csoda ha az ember úgy érzi, hogy vett egy szép és drága autót, és kapott mellé egy nagyon gyönge színvonalú szervíz szolgáltatást, ahol mindent softver frissítéssel akarnak megoldani.
A kényelemre senkinek sem lehet panasza. A biztonsági szolgáltatások tekintetében a kategóriája felett van.
Volt hátsó defektem az autópályán, és észre sem vettem. Más autósok integetése miatt áltam csak félre.
A fogyasztása szintén megfelelő.
A napszemüveg tartó a kedvencem. Jól kitalálták a helyét, ugyan úgy mint az esernyőtartónak.
A csomagtérben akkora a hely, hogy egy 4 tagú család símán be tud pakolni egy 2 hetes nyaralásra.
Hibalista
- kézifék elektronika - szoftver frissítéssel megoldódott garancia
- rángatott a motor - szoftver frissítéssel szintén megoldódott garancia
- börváltógomb szétesett - garanciában csere
- féltengellyel volt valami baj - garanciában csere
- résolajhűtő letört - garanciában csere ( semmi sérülés nem volt látható rajta, valószínűleg anyaghibás lehetett.
- visszahívások:
- Szoftver frissítés - azóta megszüntek az apróbb kellemetlen hülyeségek. pl: az ablak emelő tökéletesen működik, nem villognak be a különböző visszajelző műszerek, amik újraindítás után már nem jeleztek semmit.
- kuplung-lendítőkerék szerkezet csere,amit valószínűleg meg fognak ismételni, mert kb 1000 km megtétele után újból kopog a szerkezet.
- Olaj fogyasztás: 27.000 km-ig 3 liter olajat ivott meg, és a legkellemetlenebb szituációkban kellett után tölteni. pl:fehér ingben és nyakkendőben az autópálya szélén. ( ott röhögtek rajtam a szerb vendégmunkások a parkolóban).
- A kötelező szervíz óta viszont csoda történt. Azóta csak 1,5 litert kellett bele önteni. Majdnem 20.000 km alatt. Ez már elég jó az előzőekhez képest.
- 45.000 km-nél fékbetét csere arany áron. Ez nem garancia 29.000.-Ft-ot kért a Porsce Hungária.
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
PORSCHE HUNGÁRIA
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 46000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | vectra | Következő autója? | BMW 530 xd |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
