A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 2.0 pd tdi 4motion 

Az ítélet értékelése
3,3(3 db)

Az, aminek latszik

Szöveges ítélet

Az autot a seggem ala tettek, de semmi bajom a sokszor felemlegetett olajfogyasztassal, mivel benzines mercin nevelkedtem, ami ennel magyobb mertekben fogyasztotta anno a kenoanyagot.
Elsosorban autopalyan hasznalom 130-as atlaggal, ami meglepett, hogy emellett 8 liter ala nem megy a fogyasztasa, biztos a negykerekmeghajtas miatt... szoval a 6 literes fogyasztasokon meg en csodalkozom...belolem ez az auto erzelmeket nem tud kivaltani, es szerintem az auto legyen erzelmi targy... ellenben, ami nagyon tetszik:
- xenon lampak sokkal jobbak a hagyomanyosnal, nem kell reflektort bekapcsolni es szembol sem vakitanak,
- a kanyarfeny mindig elegedette tesz, gyakorlati haszna nem tudom, hogy van-e,
- jobb a kezi valtoja az elozo generacional
- az uleseket nem sikerult igazan kenyelmesre beallitani, viszont nem ugy szallok ki beloluk 200 km utan, mint a mosott szar,
- a beepitett anyagok kellemesek, elgondolkodtato, hogy ennyi penzert a mercedesnel 15 eves bakelit burkolatokat adnak belulre,
- rossz utakon a mufa betet nyikorog,
kormany-valto-futomu nemetesen tokeletes, erzelem semmi, csupa technokrata tokeletesseg,
- tolatoradar nelkul mar osszetortem volna, alapfelszeretlseg kell, hogy legyen,
- problemam lakott teruleten betartani a korlatozasokat vele, itt sokat segit a tempomat, autopalyan gyakorlatilag ilyen forgalom mellett hasznalhatatlan, s ez nem a tempomat hibaja
- akiket a belso motorhang zavar kigyorsitaskor, azok megerdemlik, hogy egy avensisben eljek le az eletuket!
- fo problemam, hogy a klima gyenge, barhogy probalom beallitani,
- baratom szerint 80-as temponal szerpentinen erezni, hogy 4-kerekes, nekem meg nem tunt fel.

Korabban ajanlottam mindenkinek, mert egy osszerakott megbizhato auto erzeset keltette, de a 2. ev utan jelentkezo komoly hibak, ilyen aru autonal nem megbocsathatoak:
uzemanyagpumpa termesztesen a legnagyobb havazasban romlott el,
adagolofuvoka orszaguton 100-nal, szerencsere senki sem volt a kozelben, de ezek a hibak, mindig azt az erzest keltik bennem, hogy mi a lesz a kovetkezo? Elbizonytalanitott.
Volkswagen mobil garancia viszont mukodik, ez egy plusz pont.

Hibalista

- elektronikus kezifek gomb
- uzemanyagpumpa
- kuplung csapagyas? - ekszij + feszito kicseerelve, megis visit az auto hidegben
- a legjobb: adagolofuvokak mind kicserelve

Ide hordtam szervizbe

Porsche Buda

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 39000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Octavia Tour Következő autója? Ford Focus C-max
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)