Átkelés az új dimenzióba
Szöveges ítélet
Elég nehezen jutottam hozzá. Közel két hónap után átvehettem az autót. Veszik mint a cukrot, abból is látszik, hogy minden nap legalább látok ~6-ot belőle.
A rover is jófajta autó, de zabálta a benzint, és az anyagok drasztikusan romlottak rajta. De a passat az más. Igaz csak 20k van benne, de ettől még látszik a különbség. Az anyagok kiválóak, jó a tapintásuk, és stabilnak látszanak. Emellett jól meg van tervezve (sok kiegészítő) és az összerakás is pöpec. Ezt a legjobban a belvárosban lehet kitapasztalni. A sok kátyút észre se lehet venni, jó a futómű, és elég erős az autó ahhoz, hogy ne verje szét a belső szerveimet (lsd accord). És a fogyasztása se megy 7 főle. Pályán simán 5 körül eszik. Kiváló. Akárcsak az ülések, nagyon kényelmesek, és jól tartanak. A motor csöndes, jól megy, előzni könnyű, 130cal stabilan lehet haladni, a dsg meg maga a csoda.
Ez az autógyártás jövője, új dimenziót nyitott a passat. A műszerfal az ami nálam a top. Szép fabetét, bézs borítás, krómkeret, passat felirat, piros-kék szép mutató... imádom.
A gyári hifi jól szól, most hogy működik. Amennyiben nem lesz több probléma felejthető ez a 2 napos hiba.
Az ára is egész jónak mondható. 7,8 millió. Egyszer majd kiköhögöm a VWnek:)
Hibalista
- A rádiót garanciálisan cserélték, mivel a jobb oldali hangfalakba nem adott le hangot. Amúgy semmi gond, de igazán 5 év múlva érdekel.
Ide hordtam szervizbe
Óbudai autójavító
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | rover 620ti | Következő autója? | majd egyszer... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
