Állj elém!!! :)
Szöveges ítélet
Nagyszerű autó! Sokat utazom, ezért mindíg erős motoros autóim voltak. Most ez a passat a 250 lóerejével kiemelkedő (eddig 200 ló körüliekkel volt dolgom).
Drága, 12 misibe fájt nagyjából (sportline +pár extra). Ismerőseimnek többnyire tetszik, egy ember volt, aki kérdezte, hogy ennyi pénzért miért nem EVOt vettem. Az oka egyszerű. Tetszik az evo, nagyszerű autó, de semmi kompromisszum. A kényelmet feláldozza a teljesítmény oltárán. És nekem nem csak az kell hogy menjen az autó, hanem hogy kényelmes is legyen. Különben sem driftelésre használom. Akkor meg minek az EVO??? Bőven elég egy középkategoriás autó, csúcsmotorral. Jó autó nagyon, kellemesen sportos a futóműve, jók a sportülesek, a kezelőszervek mint minden passatban itt is kézre esnek, és egszerűek. Designban nekem is nagyon bejön, kívül-belül tetszik (ha nem tetszene nem vettem volna meg!).
A 235/45ös gumiknak megvan az előnye-hátránya. Előny, hogy baromira fogja az autót, jól tapad, a vastag peres gumi és a 17es felni kimondottan szép látványt nyújt neki. Bika. Ugyanakkor baromi drága a gumicsere, defektnél pedig a gumijavításért irreális árat elkértek. (3500 forint, előző audimon a 205ös gumira 2000ret kértek egy hasonló defektért).
Sokan mondják, hogy nem éri meg ennyi pénzért. Valóban drága, de én nem látok hasonló árban egy hasonlóan dinamikus, ugyanakkor kényelmes, minőségi, új autót!
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Óbudai Autojavító
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 49000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | A4 1.8T | Következő autója? | Passat R36, Accord TypeR (ha lesz olyan) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.8/10) |
