A nyugdíjas menedzser
Szöveges ítélet
Az eleje és a vége remek volt. De tényleg... Semmi gond, minden ok. De 30.000 és 100.000 km között a szervízesek rémálma volt az autó. Rentgeteg elektronikai (légzsák visszajelző, olajszint ellenőrző, esp, abs, stb...), és mechanikai (kerékösszetartás, olajfolyás, stb...) hiba, rendszeres vendégség a szervízekben. Akár egy nyugdíjas menedzser, aki az élete elején 30 -35 éves koráig pörög, majd orvoshoz jár, jó pénzen kikúrálják, majd 50 éves korától megint boldogan élhet a nyugdíj előtt, mert a stressz már enyhül, kezdi megszokni az egészet... Valami ilyesmi volt ez az autó is. Szerettem, de a Passat-ból elég volt (Ja és a VW-ból is). "Németesen kényelmes", egy "magyarosan pesszimistának". Valahogy így lehetne jellemezni... A VW jó lenne, ha tanulna a Toyotától, és elkezdene ilyen kaliberű autókat gyártani, a japános megbízhatósággal... Akár még újra kellene is ez a "deutscherweg"
Hibalista
- Nehéz lenne felsorolni. Volt, hogy minden héten szervízben volt...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 130000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | Ford Mondeo |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
