A német autógyártás - újabb - szégyene
Szöveges ítélet
Többet állt szervízben, mint otthon a garázsban. Az elektronika, mint a kínai karácsonyfa izzók... 10.000 km után már szét akart esni az egész gép. Ráadásul hiába taposom nem megy és még zabál is. A szevízben majdnem lehülyéztek, hogy minek vettem ilyen moslék kocsit. A szervíz dolgozóiból egy kivétellel mindenkinek japán autója van. Már tudom miért. Soha többet Volkswagent, de a német autókból is kiábrándultam.
Máig bánom, hogy nem valami mást vettem helyette. Bármi mást, csak ne ezt a szutykot. A japánok még tudnak autót gyártani...
Hibalista
- Inkább mi nem romlott el rajta...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Avensis | Következő autója? | Lexus IS 220 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.4/10) |
