A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat Passat CC 2.0 TDI 170 Le 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A legszebb Coupe, amit valaha láttam

Szöveges ítélet

Passat CC TDI 2.0 170 Le

Volt néhány autóm ezelôtt - a teljesség igénye nélkül: Skoda Octavia 140 Le PD TDI, Skoda Octavia RS TDI, Passat Sportline TDI 170 Le.

Elsôre beleszerettem az autó alakjába, bár a fotók nem hozták ki, hogy valójában mennyire elegáns és egyszerre sportos a karosszéria.
Múlt év november elején rendeltem meg fantasztikusan jó áron, saját magam állitottam össze az extra-tartozékokat, sokat kellett rá várni, csak februárban tudtam átvenni.

Próbáltam benzinessel és a kisebb diesellel is. A 160 lovas TSI nekem kicsit karakter nélküli volt, autópálya menetben pedig kicsit vérszegény, a 140 Le-s TDI sem volt annyira dinamikus, mint amennyire szerettem volna, ezért a 170 le-s verziót rendeltem meg, manuális váltóval (a DSG nekem valahogy másképp váltott, mint szerettem volna).

Pozitiv tapasztalatok: Gyors, Nagyon gyors..., menet közben teljesen eltünik a diesel-hang, inkább egy nagyobb hengerürtartalmú szivó benzinesre hasonlit.
Turbólyuk az nincs, már alul is nagyon megy, felül pedig van egy kis "über kraft" jellege. Fogyasztás: még csak bejáratós, de az átlag 6,2 le/100 km - határozottan, nem pedig öregurasan használva.
Nagyon jól összerakott a karosszéria, nem zörög, nincsenek illesztési hézag-problémák. Nagyon jó a futómü: nem dülöngél, nem pattog, pontosan veszi a kanyar-ivet. Ugyanakkor komfortos, de ha akarom kôkemény, férfias is tud lenni (változtatható futómü). Nagyon stabil, nem érzékeny a külsô szélviharokra). Elôl én még kényelmesebben is elférek, mint az elözö Passat-omban, hátul pedig még meglepöen elegendô a hely.

Negativum: kicsit magasabb a casco, ill. 1420 km-nél autópályán a számitógép átváltott szerviz-üzemmódra - gyári hibás volt a turbó intercooler levegôztetô csöve.
Remélem, ezzel a hibával kielégitettem a jármüvek ördögét.

Update: 1900 km: a turbó levegöztetö csö megjavitva (három nap volt a javitás, mert ausztriából kellett hozni az alkatrészt), azóta Istenbrutál az autó, úgy húz, mint egy csokor gözmozdony, gyönyörü a hangja (mindig elfelejtem, hogy egy diesel autóban ülök), mindenhol erös, már induláskor is hatalmas ereje van. A fogyasztása ugyanakkor visszafogott: város: 7, autópálya 130-cal: 5,4 autópálya 180-nal: 6, országút 100-zal: 5 l/100 km.

Hibalista

- 1420 km: Turbó Intercooler lélegeztetô csô repedés

Ide hordtam szervizbe

Porsche Pest - eddig OK!

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2009
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1900
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Passat Sportline 170 Le PD TDI Következő autója? Passat CC II. 200 Le TDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)