A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2005-2010)

Passat 1,6 FSI Variant Sportline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

4,8 méter komfort

Szöveges ítélet

Már írtam egy ítéletet "Benzin kontra dízel" címmel, de akkor még 9000 km volt az autóban. Most 32000 km van benne és az érzéseim nem változtak az autóval kapcsolatban. Az 1,6 FSi motor megfelel az igényeimnek, de mivel városban megyek többet az autóval a fogyasztás igen magas, 12-14 liter. A mások által emlegetett futómű nyikorgás nálam is "működik", de ez csak a reggeli indulástól számított 10 percig érvényes,amíg a motor be nem melegszik és nem ad le hőt a futómű felé,ami megszünteti a jelenséget. Megnyugtatok mindenkit ez az Opel Vectrám-nál is így volt. Ami furcsább, az inkább az,hogy a két első gumi belső része pikkelyesen kezd kopni,ami alacsony sebességnél már hallható zajokat ad felém. Még nem voltam szervizben,de kénytelen leszek elmenni,mert ez balesetveszélyes lehet. Ennek oka lehet a sportline széria ültetett futóműve, de lehet,hogy a budapesti utakat nem szereti. A belső "nyikorgások" is észlelhetőek,ezek az ajtók borításából jönnek, szintén szerelési vagy tervezési probléma. A legnagyobb baj viszont az,hogy 95 oktánszámú benzinnel "csörög" a motor gázadáskor.Kénytelen vagyok a 100-as vagy 99-es benzint tankolni. A motor ellenőrző lámpa is kugyulladt a múltkori vidéki utamon,ami Bp-Debrecen-Miskolc-Bp. volt, igaz végig 180-as tempóban mentem. Menet közben felhívtam a szervizt, azt mondták el fog múlni. El is múlt másnap reggelre, azóta sem gyulladt ki.Egyébként komfortban, vezethetőségben eddigi legjobb autóm. Long life olajjal tényleg elmegy az autó 28-29 000 km-t. Bár jelezték előre a kereskedésben,hogy 20 000-nél tuti kiírja a bordcomputer,hogy fáradjak szervizbe. Ez nem valósult meg.Én nem vágyom japán autóra,mert szerintem nem ad többet a Passátnál. Túlságosan összeszürkültek az autótipusok a piacon, csak a formák mások,azok sem nagyon élesen különböznek egymástól. Vágyom egy 80-as évekbeli BMW-re vagy Mercedes-re vagy VW-ra.

Hibalista

- Csomagtérroló

Ide hordtam szervizbe

Porsche Buda

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Vectra-2003 Következő autója? VW
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2005 (2005)

További ítéletek (358 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)