VW Passat 1.9 PDTDI Variant Tiptronic
Szöveges ítélet
Német importból vettem itthoni kereskedőnél.A km óra 66000 km-t mutatott és az állapota ezt alá is támasztotta.Mivel kb 5 hónapot állt a kereskedésben a turbó alkalmanként letapadt,de az első komolyabb út után ez teljesen megszünt.Nagyon kényelmes,rugalmasan erős motor,páncélszekrény érzés.Ajkám egy vw gurunál csiptuning után kb 165 le és 400 nm .Ha nem használom ki a teljesítményét a fogyasztás nem nőtt meg az eredetihez képest.Mivel autómata a kicsike ezért ez városban 8.5-9,autópályán klímával 160 as tempomat tempóval 7.5-8 l/100km.Az olajat ő is eszi 10000 km=1 l.A beltér kényelmes,kellően tágas hátul is,a kombiputtony rendesen megpakolható.Bár szeretem a Japán autókat is(a munkában toyota hiace-t használok) nincs igaza azoknak akik a Német kocsikat gyalázzák.Szerintem aki nem szereti a kocsiját annak egy lexus is tud trágya lenni.
Összességében nem bántam meg a vételt,nagyon szeretem ,teljesen elégedett vagyok a kocsival.
Ja és egy érdekes észrevétel:mióta vw vel járok a négykarikás nagytesók nem villognak le az autópályán,mint tették azt mikor peugeottal jártam.
Hibalista
- szélvédő beázott val.szeg cserés volt.Syloplast házilag.
Ide hordtam szervizbe
Ajka
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Porshe Buda.
Sima komputer kiolvasás 5 óra.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 66000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | peugeot 307 | Következő autója? | Új passat variant |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
