Tekintélyes autó megfizethet? áron
Szöveges ítélet
Pár hónapja vettem az autót, nagyon szép és elegáns:sötétkékmetál, krémszín? bels?vel, gondos tulajdonostól. A motor a méretéhez képest valóban egy picit gyenge (pláne 5 személy + csomag), de aki magyar viszonylatokban használja szerintem elfogadható,akár 160-170 is lehet az utazósebesség. Anyagi okok miatt döntöttem a benzines mellett: bizonyos éves futásteljesítmény alatt egyszer?en nem éri meg a dízelért járó többletkiadás (a vezetési élmény számomra ezzel is elfogadható), nem beszélve arról, hogy én nehezen hiszem, hogy egy átlagos 4 éves dízel Passatban 80-100 ezer km van.
Szóval az autó kényelmes, jól kezelhet? és rendkív?l elegáns, éppen ezért is komoly védelmi rendszert épitettem bele.Ha az ember megjelenik vele valahol, egyszer?en tekintélyt parancsoló, még a leállító rend?rök is érdekl?dtek: honnan van ennek a suttyónak ilyen verdája. A kevésbé hozzáért?k tényleg azt hiszik, hogy 5-6 milliós kocsival járok (ez komoly), közben ennek a töredékébe került.
A mai világban pedig számít, hogy az ember mivel megy egy tárgyalásra.
Még egyenl?re a tömeges import ellenére sem nevezném népautónak,pláne a dízel változatot, gondoljunk csak a magyar átlagfizetésekre és a kocsi újkori árára.
Hibalista
- Csúnya is lenne, ha a pár hónap alatt történt volna valami.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 113000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Volkswagen Polo | Következő autója? | Audi A4, A6, Új Passat, meg amire majd tellik |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
