A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2000-2005)

Passat 1.8T 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

SÖTÉTZÖLD ERŐGÉP 2001

Szöveges ítélet

Az autót 2015 februárban vettem mert eddig egy Bora 1,6i volt a családban és az nekem kicsi volt, de eddig jó volt mert én javarészt céges autókat használtam a feleségemnek meg elég volt a Bora.
Most viszont nekem kicsi lett és mivel már volt Passatom http://nepitelet.hu/autok/volkswagen/passat_1996/kek_villam/ de az egy B5 volt, és jelenlegi választékból ha dieselt keresnék nagyon leharcoltakat tudnék csak venni ennyiért, meg persze rengeteg automata váltós van olcsón eladó de azokat csak az vegye aki bátor és bele mer vágni ha elromlik akkor kész kálvária az automata javítása, azt csak új wv vásárlásakor szabad venni, Több ismerősöm is vett automata diesel Passatot olcsón, és istentelenül sok pénz belerakása után sem lett jó a cucc. Így újra egy erős 1.8T lett a választás
Az alap cseréket megcsináltuk,még egy lengőkar meg a jobb hátsó féke rendbetétele van hátra aztán kész, csak használni kell
Azt mondanom sem kell ugye, hogy amióta 2000-körüli évjáratú VW-ket hajtok rozsdagondom egyáltalán nincs.
Érdekes, hogy volt már egy 1,8t kombim ( http://nepitelet.hu/autok/volkswagen/passat_1996/kek_villam/ )és annak másképp működött a turbo rendszere, ott 2500-3000 fordulatnál egy hátba rúgásként jött a nyomaték, itt meg alacsony fordulatnál már van nyomaték és egészen hosszan jelen van, ( konkrétan 180km/h-nál még erősen húz a motor pedig akkor már 4000 fölött van a fordulatszám,), aztán az is érdekes hogy a régebbi kombi autóval gyakran volt a fogyasztás 10L fölött, most ennél pedig 9L ből kijövök simán.Egyébként a fogyasztás lábfüggő és egyenesen arányos a kiautózott lóerőkkel!!!!!!!!!!

Hibalista

- Vásárláskor azonnali vezérléscsere szíjj csere olajcsere szűrőcserék, és első fényszóró polírozás+átvizsgálás 160.000. Ezek kellenek ahhoz hogy biztonságban érezzem magam - Sajna télen nem tudtuk kipróbálni a klímát és az rossz volt így a kompresszorcsere, kedvezményes áron új kompresszorral 100.000 ft, ez volt a legdrágább javítás de megérte mert olaszországi nyaraláskor megfulladtunk volna nélküle - 1 ÉV ELTELTÉVEL - Amikor a kinti hőmérséklet 30c° felé ment az autó nem eléggé ment. aztán közös megegyezéssel a szerelővel, az autóban kicseréltük a légmennyiség szabályzót. Hát azután napokig nehéz volt letörölni a vigyort a képemről, élvezet autózás következett be. Eddig is ment rendesen, de most előjött még pár lóerő - 2017-ben eladtam de még mindíg jó állapotban van, szinte alku nélkül vitték a próbakör után

Ide hordtam szervizbe

Brückler szervíz Szfvár Temesvári utca 27a becsületes szerelőcsapat

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 212000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 28000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? BORA 1,6 Következő autója? Passat VII 2.0 CR TDI
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2000 (2001 - 2005)

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)