SÖTÉTZÖLD ERŐGÉP 2001
Szöveges ítélet
Az autót 2015 februárban vettem mert eddig egy Bora 1,6i volt a családban és az nekem kicsi volt, de eddig jó volt mert én javarészt céges autókat használtam a feleségemnek meg elég volt a Bora.
Most viszont nekem kicsi lett és mivel már volt Passatom http://nepitelet.hu/autok/volkswagen/passat_1996/kek_villam/ de az egy B5 volt, és jelenlegi választékból ha dieselt keresnék nagyon leharcoltakat tudnék csak venni ennyiért, meg persze rengeteg automata váltós van olcsón eladó de azokat csak az vegye aki bátor és bele mer vágni ha elromlik akkor kész kálvária az automata javítása, azt csak új wv vásárlásakor szabad venni, Több ismerősöm is vett automata diesel Passatot olcsón, és istentelenül sok pénz belerakása után sem lett jó a cucc. Így újra egy erős 1.8T lett a választás
Az alap cseréket megcsináltuk,még egy lengőkar meg a jobb hátsó féke rendbetétele van hátra aztán kész, csak használni kell
Azt mondanom sem kell ugye, hogy amióta 2000-körüli évjáratú VW-ket hajtok rozsdagondom egyáltalán nincs.
Érdekes, hogy volt már egy 1,8t kombim ( http://nepitelet.hu/autok/volkswagen/passat_1996/kek_villam/ )és annak másképp működött a turbo rendszere, ott 2500-3000 fordulatnál egy hátba rúgásként jött a nyomaték, itt meg alacsony fordulatnál már van nyomaték és egészen hosszan jelen van, ( konkrétan 180km/h-nál még erősen húz a motor pedig akkor már 4000 fölött van a fordulatszám,), aztán az is érdekes hogy a régebbi kombi autóval gyakran volt a fogyasztás 10L fölött, most ennél pedig 9L ből kijövök simán.Egyébként a fogyasztás lábfüggő és egyenesen arányos a kiautózott lóerőkkel!!!!!!!!!!
Hibalista
- Vásárláskor azonnali vezérléscsere szíjj csere olajcsere szűrőcserék, és első fényszóró polírozás+átvizsgálás 160.000. Ezek kellenek ahhoz hogy biztonságban érezzem magam - Sajna télen nem tudtuk kipróbálni a klímát és az rossz volt így a kompresszorcsere, kedvezményes áron új kompresszorral 100.000 ft, ez volt a legdrágább javítás de megérte mert olaszországi nyaraláskor megfulladtunk volna nélküle - 1 ÉV ELTELTÉVEL - Amikor a kinti hőmérséklet 30c° felé ment az autó nem eléggé ment. aztán közös megegyezéssel a szerelővel, az autóban kicseréltük a légmennyiség szabályzót. Hát azután napokig nehéz volt letörölni a vigyort a képemről, élvezet autózás következett be. Eddig is ment rendesen, de most előjött még pár lóerő - 2017-ben eladtam de még mindíg jó állapotban van, szinte alku nélkül vitték a próbakör után
Ide hordtam szervizbe
Brückler szervíz Szfvár Temesvári utca 27a becsületes szerelőcsapat
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 212000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | BORA 1,6 | Következő autója? | Passat VII 2.0 CR TDI |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.6/10) |
