A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2000-2005)

Passat 1,6 variant 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

soha többé volkswagen!!!

Szöveges ítélet

nos. mivel volt egy ilyen autóm is.


volkswagen passat variant 1,6 benzin temető!!..

szóval sikerült külföldön munkát vállalnom. de akartam mozogni.úgy értem kicsit tekeregni csavarogni.és úgy gondoltam hogy németben is lehet élni autót venni. miért is ne. hát két ess kétes lett a vége. szóval. mivel nem volt úgy kp hogy azonnal vegyek így másmilyen megoldson gondolkoztam és meg is sikerült oldani a vételt. azon a helyen ahol dolgoztam volt egy kis autószervizes akinél volt egy két eladó autó. én már akkor is diesel autót akartam de ezt ajánlották. próbakör.. kicsit furcsállottam a sok km.t de annyira nem tünt fel. első út semmi baj kényelem légkondi stb stb.. elég komoly felszereltség. műanyag karosszériaelemek.. valóban.
szóval vigyor elégedett nagy bordó metál kombi. szóval faja verda.. hát az átírással voltak némi bajok kellett egy hónap mire meg tudtuk oldani a beutazást és az egész lebonyolítását.. milyen egyszerű . kár hogy otthon nem így működik. szóval. átírás. rendszámtábla megvan felhelyez.és start. irány a kút 20 eur tank bele... és 150 km go. tekergés. jó volt nagyon. mintha egy hajóban ültem volna. nagy kényelmes patent. de.
kezdődtek a kis problémák.. igen. mikor megkergettem kicsit és tankoltam. első indításra ... felejtsd el hogy indul.oh mi van? talán nem jó valami . második inditás semmi.. harmadig nagy nehezen elindult. ketyegett ok irány vissza. visszaút semmi baj. utána semmi kehe. majd később.. 50 eur tank 400 km levezet éjjel. tök sötétbe.. villany jó futómű álom. nagyon kényelmes autó. lenne ha .nem lenne nagyon hosszú az ülőpad kicsit elfáradtak a lábaim mire letekertem azt a 400 at. de nem vészes. még pár rövid út. néha makacskodott de semmi komoly. aztán.

aztán jött a lényeg. irány fulda tank 50 eur és go haza. mármint haza magyarországra. ok indítás reggel. elindul szépen normálisan. bemelegszik azt. elkezd köhögni a motor. nem megy az istenért se. kiveszem üresbe. a fordulatszám mérő ugrál 800 és 1500 között. gázreakció mint egy kivénhedt diesel.. a kuton úgy tudtam csak megtankolni hogy járt a motor.. nem mertem leállítani mert nem voltam benne biztos hogy el is fog ujra indulni. ok irány pálya haza. csak épp ellentétes irányba, simán eltévedtem 26 orán át vezettem mire hazaérem. na. ok tervezünk tervezünk kiírunk listába veszünk egy két dolgot. és visszaút már csak 10 óra de úgy hogy 4x megálltunk pihenni. autópályána folyasztása szinte semmi. 6 l max. 100 110. 130 tempo már nem úgy üvöltött a motor hogy csak na. az öreg suzimba nem szólt ennyire 130 nál pedig csak az 1,3 as. .szóval. vissza melóba. csinálgatta a kis hülyeségeit az autó.meg is néztem cserélem rajt vákuumcsövet akkor valamivel jobb volt. de.az nem semmi volt előző tulaj igencsak szakértő lehetett mert a ventillátor biztosítékját kivette. én meg sikeresen lerohadtam vel fuldában egy parkolóban . gőzöm se volt miért nem indult el. mire kb 2 óra keresgéléssel megtaláltam hogy egy biztosíték hiányzik . azért nem indult mert a hűtővíz fent volt az egekbe és letiltott az elektronikája . bizti a helyén venttilátor indul motor indul.. jó jé..? szóval ok. egy darabig.

később..

sajna ismét előjött rajta az a fordulatszámos mizéria.másodszor mikor indultunk haza.fékezéskor hallottam egy elég erőteljes nyekergő csikorgó fémes hangot..nem tudtam hogy mi volt az. nézegettem a fékeket de. semmi se volt.na mindegy.. irány magyar. magyarba külön kis történet.. egész uton hazafelé.... nem volt semmi baja. még furcsállottam is. minden ok. minden nyugi fogyi fasza. 50 eur és elértük ausztriát még 30 magyar 15 és otthon voltunk de úgy hogy fél tank benzin megmaradt. úgyhogy kb 80 eur + matrica és otthon voltunk. szóvala lényeg. siófok. jelzőlámpák. én már kezdtem bízni a kocsiba akárhányszor leállítottam simán indult. de. megint előjött a kehe. piros lámpa start.. lett volna ha elindul. de nem. és nem és nem és mindig nem és mindig nem. kezdtem ideges lenni de piszkosul mi a f..s..z van vele. ez egy fos.
ki kellett tolni a kereszteződésből nem indult az istenért sem. indítóztam semmi indítóztam semmi. abszolute össze f..s ta magát. hát mit volt mit tenni géptető kinyit. kukker hátha megvan a baj. a venntillátor nem megy meleg a motor kellene mennie. bizti ok. kábelek ok.. mégse indul. ok várunk. várunk. várunk. 15 perc és sok sok szidalmazás után. indítozás köszörülés köhögés indul a motor. megfogadtam csak most az egyszer érjünk haza. szétbontom ízekre szedem megkeresem a baját.ok jár a motor igaz érdekesen 800 és 1500 között a fordulatszámmérő. de jár. géptető lecsap szó szerint értve 1 kupplung ki és padlógáz 8500 start. majd kiugrott a motor megforgatta nagy kerekeket és go. hazáig meg sem álltunk.

a vége.

a vége az lett hogy szétbontottam az összes elektronika részt de semmit sem találtam. összeraktam vártam a visszamenetet. el is jött az a nap. és az volt a vagen utolsó útja is egyben. kikanyarodtam a házunk elől elértem a második utcasarokra fékeztem egyet normálisat egy reccsenés és ... megálltunk. ki akartam kanyarodni de a kocsi önálló életbe kezdett. elkezdett piszkos módon húzni jobbra. o ha most mi van. meg surlódó hang. félreálltam nagynehezen egy mellékútra kiszállok nézelődök de semmit sem láttam. mindegy go haza komolyabb vizsgálat. mire hazaértem elviselhetetlen volt a surlódó hang. mire kiszálltam terpesztett a baj első kerék. szinte félig kitört..na ez a nem semmi.
jó kerék levesz, meglátjuk mi van mögötte. hát. ilyet még életembe nem láttam. 4 lengőkaros futóműmegoldás... aluminium lengőkarok. a legrosszabb kitalált konstrukció. 1 kiszakadt .pontosabban a gömbfej egészben a lengőkarból. szóval ez a vég. itt határoztam el. soha többet nem kel volkswagen. semilyen. az öreg suzukimnak is szar a futóműve de azzal bátran ki merek menni külföldre is. egy szónak is száz a vége mennie kell.
el is adtam. örültem hogy megszabadultam tőle.
jelentem a suzuki még mindig megvan.

mint később megtudtam. légtömegmérő problémája volt.

Hibalista

- elektromos hibák rengeteg. légtömegmérő autórádió és a lényeg.. a legrosszabb . kitört első kerék!!

Ide hordtam szervizbe

én

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

senki más mert addigra sikeresen eladtam.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 235000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 4800
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? swift sedan Következő autója? mondeo td.
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (1.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2000 (2001 - 2005)

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)