A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2000-2005)

Passat 1.6 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Soha se legyen rosszabb (es kisebb) autom.

Szöveges ítélet

Rettenetesen kenyelmes, 190cm/1mazsa, nem csak hasban vallas termetemnek is, es meg mogottem is ulhet felnott.Tobbszor kellett Franciaorszagba autopalyan mennem. Abszolut stresszementes. Az 1.6 motor nem gyorsulasi versenyre valo (de ettol nem esek ketsegbe), autopalyan abszolut kenyelmesen (bekapcsolt klimaval) tarthato
a 170-180. Varosban ha az ember nem bambul el akkor nem marad le. Futomu zsenialis, fek brutalisan eros. Ha valaki le is hagy (pl a Lagymanyosi hid alatti lampanal - mert ugye a tragaccsaval meg kell mutatni, hogy az milyen gyors) akkor a kanyarban kivulrol vidaman visszamegyek ele.

Az ESP-vel telen igen szorakoztato a vezetese, a latyakon totyogo allitolag osszkerekes afavisszateritos-vallakozos pickupokat hihetetlen elvezet ledudalni aztan mint egy tankkal, fulig ero vigyorral eldongetni mellettuk. Ezert onmagaban megeri ezt az autot hasznalni. Stabil es igen joindulatu a futomu, ESP-vel meg foleg.

Birom a kulso tukorbe tett indexet. Nem hiszem, hogy ez
valami fene nagy presztizs, de ha az ember megszokja
(kb 1-2 nap) akkor igen vidam dolog (es mas autot vezetve
szinte hianyzik).

Nincs nyikorgas es kopogas, nem kap az ember allergias kiuteseket ha valamihez hozzaer belul. Lehet, hogy nem
eppen dizajnaszati bravur a belso (bar en inkabb kifele
nezegetek amugy is) de viszont funkcionalis es ergonomikus, meg veletlenul sem tud az ember a kapcsolok kozt mellenyulni. Es ez mar elso pillanatban igy volt, nem hosszu idomitas kellett hozza.

Ami gond volt. Meglepo modon az elentronika nem csak a mediterran tersegnek nem erossege de itt is volt mar ABS
kotroll lampa kigyulladas.A szervizben az egyik hatso kerek erzekelot csereltek. Az ezt megelozo Passatomnal is volt
hasonlo, ott szoftvert frissitettek benne (legalabbis ezt mondta a ceges flottamanager).

Az ablaktorlo (a lapat) kontrukcioja viszont tenyleg
lehetne sokkal jobb. Csikozgat idonkent, neha ugralva torol.
Es ez mar a megelozo peldanyon is hasonlo volt.

Tolatni meg a magas termetem mellett sem tudok ugy, hogy
hatrafodulok mert nehezkes a magas popoja es a sok nem
sullyesztho fektamla miatt. Ha az ember megtanulja a tukroket hasznalni hozza akkor mar nincs semmi gond.

Hibalista

- ABS (vagy a diagnoszitkaja?)

Ide hordtam szervizbe

Ceges, talan Obudara viszik?

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? passat
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2000 (2001 - 2005)

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)