A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2000-2005)

Passat 1.9 PDTDI 132 LE 2002 +CHIP 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Repül? bálna

Szöveges ítélet

Az 7. autóm, soha nem volt dízelem, de miután ültem egy ilyenben, "átjött". 110.000 km-el vettem,(kombi) 330.000 nál adtam el. Megvétel után chiptuningoltattam, kb 165LE, és 400Nm lett. 3ba még gázadásra lerúgja a gumit.. A fogyasztás kb ugyanannyi maradt, 6.8-7.2 -vel járom a dunántúlt, 160-as tempo, ahol lehet menni, ott megyek... A vége kb 240. Marha stabil, igen nehéz kizökkenteni az útjából, bár én 225 ös gumikat rakattam rá. Lealázóan lehet vele közlekedni. A chiptuningra visszatérve, féltem t?le, de ajánlom mindenkinek - de nem a garázsba végrehajtott "leszettem az internetr?, fasza lesz.." Volt aki 190-200LE-t igért, háááát...

Hibák:
Zörgés a bal lámpa mögül:
A turbó h?t?t 3 ponton rögzítik, az alsó eltörött.
Kellemetlen, de a kipörgésgátló nem m?ködik megfelel?en betonon (szerintem), simán le lehet(ne) olvasztani a gumikat 1-2-3 (talán 4)-ba. Hóba,vizen frankó.
És ezzel be is felyez?dött a hibák sora..

Allergiás vagyok a zörgésekre, volt is pár:
Könyökl? alatti nagyobbik dobozt szorító lemez zörgött...
Légbevezet? cs? a fölötte lév? m?anyag borítóval...
Bal sárvéd?b?l "elvesztek" a csavarok, bár hozzáteszem, hogy sikerül egy fagyott hókupacot telibe találni 40-el, ezt lehet én "m?veltem".
Az óra vonalába az els? szélvéd?höz néha-néha nekizörrent a m?anyag (a fels? borító)
Bár nevetséges, de 2 napot kerstem, mi huppan bal kanyarba..
A pótkerék volt az..
Ha könyököl az anyós az ajtón, marháry nyikorog az ajtókárpit: egy vékony szivacsszalag van a kárpit szélében, ezt kell helyére rakni, vagy pótolni.

Arra jók ezek a zörgések, hogy 2havonta eltölts egy kellemes hétvégét velük. Miel?tt bárki megrémülne, közlöm, hogy minden autóban lesz ennyi zörgés.. Volt olyan autóm, amit emiatt adtam el.. minden nap jött valami új.. (Fiat Bravo)

Maszeknál csináltattam mindíg az autót, a nagyszervízt (ékszíj, feszít?, vízpumpa..) 120.000-b?l kihozta.

Egyszóval csak ajánlani tudom.
Annyit még a használt-autó vásárláshoz, hogy németországban nincs eladó Passat 170.000km alatt, magyarországon meg az összes behozott 90.000 alatt van..
Egy Vw szervízben le tudják kérni (ha akarják) hogy gr?n odakint mikor hány km-el vitte szervízbe! Senki ne higgyen a km-állásnak, és a frissen nyomtatott-pecsételt szervízfüzetnek !!!!

Hibalista

- Turbó-h?t? tartó eltörött (~210.000 km)

Ide hordtam szervizbe

Maszek, nem szervízbe

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 320000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 100 Következő autója? Passat
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2000 (2001 - 2005)

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)