Repül? bálna
Szöveges ítélet
Az 7. autóm, soha nem volt dízelem, de miután ültem egy ilyenben, "átjött". 110.000 km-el vettem,(kombi) 330.000 nál adtam el. Megvétel után chiptuningoltattam, kb 165LE, és 400Nm lett. 3ba még gázadásra lerúgja a gumit.. A fogyasztás kb ugyanannyi maradt, 6.8-7.2 -vel járom a dunántúlt, 160-as tempo, ahol lehet menni, ott megyek... A vége kb 240. Marha stabil, igen nehéz kizökkenteni az útjából, bár én 225 ös gumikat rakattam rá. Lealázóan lehet vele közlekedni. A chiptuningra visszatérve, féltem t?le, de ajánlom mindenkinek - de nem a garázsba végrehajtott "leszettem az internetr?, fasza lesz.." Volt aki 190-200LE-t igért, háááát...
Hibák:
Zörgés a bal lámpa mögül:
A turbó h?t?t 3 ponton rögzítik, az alsó eltörött.
Kellemetlen, de a kipörgésgátló nem m?ködik megfelel?en betonon (szerintem), simán le lehet(ne) olvasztani a gumikat 1-2-3 (talán 4)-ba. Hóba,vizen frankó.
És ezzel be is felyez?dött a hibák sora..
Allergiás vagyok a zörgésekre, volt is pár:
Könyökl? alatti nagyobbik dobozt szorító lemez zörgött...
Légbevezet? cs? a fölötte lév? m?anyag borítóval...
Bal sárvéd?b?l "elvesztek" a csavarok, bár hozzáteszem, hogy sikerül egy fagyott hókupacot telibe találni 40-el, ezt lehet én "m?veltem".
Az óra vonalába az els? szélvéd?höz néha-néha nekizörrent a m?anyag (a fels? borító)
Bár nevetséges, de 2 napot kerstem, mi huppan bal kanyarba..
A pótkerék volt az..
Ha könyököl az anyós az ajtón, marháry nyikorog az ajtókárpit: egy vékony szivacsszalag van a kárpit szélében, ezt kell helyére rakni, vagy pótolni.
Arra jók ezek a zörgések, hogy 2havonta eltölts egy kellemes hétvégét velük. Miel?tt bárki megrémülne, közlöm, hogy minden autóban lesz ennyi zörgés.. Volt olyan autóm, amit emiatt adtam el.. minden nap jött valami új.. (Fiat Bravo)
Maszeknál csináltattam mindíg az autót, a nagyszervízt (ékszíj, feszít?, vízpumpa..) 120.000-b?l kihozta.
Egyszóval csak ajánlani tudom.
Annyit még a használt-autó vásárláshoz, hogy németországban nincs eladó Passat 170.000km alatt, magyarországon meg az összes behozott 90.000 alatt van..
Egy Vw szervízben le tudják kérni (ha akarják) hogy gr?n odakint mikor hány km-el vitte szervízbe! Senki ne higgyen a km-állásnak, és a frissen nyomtatott-pecsételt szervízfüzetnek !!!!
Hibalista
- Turbó-h?t? tartó eltörött (~210.000 km)
Ide hordtam szervizbe
Maszek, nem szervízbe
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 320000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 100 | Következő autója? | Passat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
