A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2000-2005)

Passat 1.9 PDTDi Variant Trendline Tiptronic 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Passzi 1.9PD - IMÁDOM

Szöveges ítélet

Tehát erről van szó:Volkswagen Passat 1.9PDTDi Variant Tiptronic Trendline.
Németországból jött, egy Pesti tulaj használta kb. egy évig, aztán azóta nálam van. Pesti autó lévén sok minden bele került, hogy nehezebb legyen a rablók dolga. 116000km-el vettem, gondoltam, hogy vissza van tekerve, mert szinte az összes akkori Passatnak ennyi volt az órájában. Valójában 198000km volt benne! Megvétel után azonnal 90e-es szerviz. Azóta csak olajat cseréltem, meg szűrőket, plusz: két lengőkart, egy kerékcsapágy, ablaktörlő, generátor szabadonfutó. Olajjal és szűrővel nem szabad spórolni. Kb. 10-15e-ből megvan, szerintem nem egy nagy összeg, és meghálálja az autó.
Az autó felszereltsége nagyon jó. Szinte minden benne van, majdnem full kivéve a bőrt, xenont. A digitális klímát tanulni kell, mert ami egyértelmű lenne, az itt nem az. Kényelem szempontjából dicséretes. Lehet bele pakolni! Lehajtott ülésekkel befér egy hűtő, de kétszemélyes ágynak is tökéletes. Megjártuk vele Ausztriát, Németországot, Hollandiát, az Ország keleti részét is, de soha nem szálltam ki fájó háttal meg ilyenek. Nagyon kényelmes, bár a trendline ülés kicsit keményebb, mint a comfortline, viszont kanyarban jobban fogja az embert.
Dinamikára sincs panasz. D állásban szerintem többet fogyaszt, jobban kihuzatja a motort, és tovább tartja nyomva a kuplungot. Tiptronicban, szinte úgy váltok ahogy szeretnék és itt lehet egy kicsit spórolni. 130000 után kapott egy új programot a motor. Ez nem Pbox meg ilyen szarok, amik becsapják a computert. P. Misi bácsi kivette a lelkét, és töltött rá egy okos dolgot, így már 130 helyett 150 ló van elől, és 320nyujton helyett 430. Azért lett ennyi, mert a tiptronic, úgy sem tud többet átvinni a kerekekre. Egyébként megy mint állat, soha nem fogyott el, bármikor, bárhol tud ugrani. Fogyasztása autópályán 120-140-es tempónál, klímával 6,5l, városban 7,5l, pesti dugóban volt már 9l is. Végszónak annyi, hogy nem bántam meg, hogy megvettem és remélem sokáig nálam lesz. Nagyon szeretem!

---------------------------------------------------------------------
Folyt.köv.
+ 100.000km után:
Még mindig szeretem! 300e km felett járunk, ahhoz képest, hogy az autó már elmúlt 10 éves csak falja a kilométereket, komoly meghibásodás nélkül.
Ami nagyon fontos: Az autóra figyelni kell, mert meghálálja! Valahogy mindig jelzi, ha gond van. Nyöszörög, nyikorog......stb. ezek árulkodó jelek, érdemes figyelni rájuk. Olajat, szűröket nem szabad sajnálni. Legutóbbi olajcsere óta át tértünk 10e olajcserékre, ez talán az autónak is jobb, és Én is jobban érzem magam. Xado olaj került bele, szerintem sokkal finomabban jár a motor, egy kicsit kevesebbet is fogyaszt, ez már az alapjárati fogyasztásnál is látni.
Nyáron volt egy kis vízfolyás. A tandem szivattyú alatti vízcső megadta magát. Valószínű, hogy az EGR-ből szivárgó olaj (PD betegség) megette a csövet.
Legutóbb Generátor töltéshiba volt, a patronos szíjfeszítő megszorult, feszítette a szíjat, az eredmény 1db Generátor, 1db patronos szíjfeszítő, 1db generátor szíj = 1250 Euro (Ausztria Senker)
Soha senki ne vigye az autóját márkaszerízbe!!! Lehúzzák az embert, felszámolnak olyan tételt, amit nem építenek be, lerabolják az autót, kicserélgetik az alkatrészeket gagyibbra, hibákat generálnak későbbi, újbóli javításhoz......stb.

Hibalista

- Csak kopó alkatrészek! 90e szerviz (vízpumpa, szíjak, feszítők, szűrők, olaj...stb.)- 110000Ft, bal futóműben kettő lengőkart kellett cserélni - 15000Ft, Generátor szabadonfutó megadta magát - 21000Ft, fékbetét csere elől - 12000Ft, ablaktörlőlapátok elől,hátul - 6000Ft, első kerékagycsapágy csere - 16000Ft, hátsó ablakmosó nem működik (bal hátsó kerék fölött szétcsúszott a cső) - 0Ft - --------------------------------------------------------------------- - Folyt.köv. - + 100.000km után: - -90e szerviz - -szűrők + olaj (Castrol olajat soha!) - -első-hátsó ablaktörlőlapát - -tandem szivattyú alatti vízcső - -féklámpa kapcsoló (fékpedál alatt) - -csomagtartó teleszkóp csere (2db) - -bal első ülésből kiesett egy fehér pöcök, emiatt lötyögött az ülés. Kb. 300Ft-os alkatrészről van szó. 2db-os, vízszintes és függőleges irányú feszítő az ülés alatti sínben. 30 perc alatt cseréltem mindkettőt. - -patronos szíjfeszítő -> emiatt generátor, 5pk ékszíj

Ide hordtam szervizbe

Győrbe hordom két szakihoz. Porsche Győriek, nagyon ott vannak. Olcsó, és nem egy PD motort láttak már, tehát tudják hova kell nyúlni. Szakszervíz soha! Értékelés:10*---------------------------------------------------------------------Folyt.köv.+ 100.000km után:....még mindíg Győr, és a két Guru!!!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Procar Székeshehérvár: Az autóm elejét meghúzta egy robogó, így cserélni kellett a jobb fényszórót, jobb ködlámát, motorház fényezés, jobb első kerékív fényezés. A javítási költség 560000Ft lett!(MÁV biztosító fizette) Kicserélték még az alsó páncélt (nem tudom minek), plusz kilopták a fényszórókból az égőket (OSRAM Silverstar 3 pár), a lámpát csere után be sem állították, később kiderült azért, mert le volt törve a magasság állító kis fehér műanyag tekerő (képzelem mennyire új lámpa volt). Persze rendszámtábla keretet is cseréltek, csak a reklám miatt, amit vettem a kocsihoz, azt meg kidobták, mondván már törött volt. Amikor otthagytam az autót nem volt törött. Na mindegy. Az autót lemosták és lepolírozták jó pénzért, bár ezt sem kértem, a biztosító fizette. Annyira lemosták a kocsit, hogy beázott az ABS, ASR nyomásszabályzó melletti csatlakozó. Télen -20 fokba vittem a kocsit haza ABS, és ASR nélkül. Köszönöm Procar!---------------------------------------------------------------------Folyt.köv.+ 100.000km után:Ausztria Senker:Generátor töltéshiba miatt vittem az autót márkaszervizbe, sajnos gyors javításra volt szükségem, így kénytelen voltam. Már megbántam!!! Nagyon kedvesek voltak, azonnal rácuppantak a kocsira, tényleg nem tölt a generátor, kiderült, hogy a patronos szíjfeszítő adta meg magát, és emiatt ment tönkre a generátor is. Tehát cserélni kellett mindkettőt, plusz egy ékszíjat is, mert a régi megnyúlt, és kirepedezett az erőlködéstől. Az autót hamar megcsinálták, gyári (Original Teile) alkatrészekkel pótolták összesen 1250 Euróért! Na ez a vicc! Magyarországon kb. 500 Euróból kihoztam volna szintén O.T. alkatrészekből. Az autót hazavittem, majd észrevettem, hogy a bal lámpán nem világít. Szétszedtem, és ledöbbentem, hogy kiszedték a gyári xenon izzót, beraktak és összekokányoltak valami kínai sz@rt. Visszamentem reklamálni, természetesen mosták kezeiket, és azzal védekeztek, hogy ők ilyen gagyit nem is árulnak, és hogy azt biztos én raktam bele. Na ennyit a szakszervizekről. Soha senki ne vigye az autóját ilyen helyre.Értékelés: -1!!!!!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 116000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Vectra A2 Következő autója? Passat 3C vagy CC
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2000 (2001 - 2005)

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)