Nyomatékgyár négy hengerből
Szöveges ítélet
Az autót Németországban magam vettem egy München melleti szép autóházban és hoztam be Magyarországra.Ebből következően egy nepper sem vett le pár százezerrel és még a km óra sem volt csavargatva,minden szervizintervallum pontosan betartva,bejegyezve.Az interneten találtam,(www.mobile.de) mindenkinek csak ajánlani tudom.A kocsiban vásárláskor 3 és fél évesen 130000 autópálya kilóméter volt így teljesen egyet értek azzal az ítélettel hogy használt Passatot 80,90 ezer km-el nem lehet venni kivéve ha agyon volt törve.Tehát aki ilyet lát valami magyar kerskedésben azt tuti hogy már min.100000-el visszatették az óráját, el a kezekkel!60-80 ezer km-t futott Passatot ugyanis a német sem ad el csak majd 180-nál.Ezért is ajánlom az importot és persze a hosszú válogatást.
Az én autóm pont a redes előélete miatt+a német autópályák minősege miatt is a 130000 km ellenére is nagyon egyben van nem zörög,csörög semmi a futómű és a szilentek is még jól bírják.Amit idáig cserélni kellett az olaj ,elsőfékbetétek,izzító gyertyák, bár ezek fogyóeszközök.Igazából csak a hátsó ajtózár(kombi) kapcsolója romlott el a sok felverődő párától bekorodált és ekkor csak kulcsal nyitódott a zár.Mivel az enyém Basis modell így esélyük sincs elromlani a sok agyon digitalizált felesleges extrának.Ami benne van az nekem elég és totál megbízhatóan működik.Egyedül a motor nem alap hanem a 130 lóerős változat ami azért lényegesen dinamikusabb nint a 100 lovas és ugyannyit is eszik.A fogyasztásával nagyon meg vagyok elégedve a 60 literes tankkal országúton,autópályán nemegyszer mentem 1000 km-t egyhuzamban persze nem 180-nal mert akkor már 5 liter fölé megy a fogyasztás.Nekem városban sem eszik 6,5 fölött.
Eddig csak benzines autóim voltak de ezután csak td lesz(hacsak nem nyerek a lottón) mert ezt a nyomatékot ilyen kicsi fogyasztás mellet egy benzines sem tudja produkálni.
Az előző ítéletekben írtak közül viszont egy két dolgot az enyém is produkál pl.olajfogyasztás(mondjuk ez lábfüggő is),Bal oldali lámpafoncsor remegése néha alapjáraton,belső fogantyúk felső rétegének gyors kopása.
De ettől eltekintve az autó nagyon megbízható és bárhova bármikor elmernék indulni vele!Sohanem hagyott cserben, csak tankolni kell és megy,megy,és megy.
Ennél már csak 2 jobb autót ismerek:Audi,BMW de ez már más kategória.
Hibalista
- Izzító gyertyák,csomagtérfedél nyitó kapcsoló,
Ide hordtam szervizbe
Porsce Győr viszonylag jól és gyorsan dolgoznak de bazi drágán.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Vidéki ismerős pici műhellyel szinte csak VW-t csinál,nagy hozzáértés,gyors munka,korrekt árak.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Omega 2.0i | Következő autója? | 3.0Tdi 4 motion,BMW530xd |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
