A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2000-2005)

Passat 1,9 TDI Trendline 

Az ítélet értékelése
3,7(3 db)

"Nie wieder ´VW´ vom deutschen Boden!"

Szöveges ítélet

2007.05.03 "Nie wieder ´VW´ vom deutschen Boden!"-ahogyan a német mondanák
2007-megcsalt a rib...
2004-Keveset fogyaszt, er?s, gyors, kényelmes. De télen, reggelente én ébresztem a szomszédokat, úgy krahácsol.

Hibalista

- 2007.05.04 Megmenekült a tűzhaláltól. Tegnap elvitték.
- -------------------------
- Ez van most 2007-ben (lejebb van a 2004-es kaland):
- Cserélni kellett a turbót. 320K. Elkopott a tengely, beszivárgott az olaj és olajos levegőt nyomott a motorba. A szívócsonkokra rárakodott a szmötyi az ember ujja sem fért bele. Úgy kellett kivakarni a mocskot. Apropó, a turbó parlevú franszé.
- Lengés csillapítóknak annyi. 120K.
- Lengőkaroknak szintén 100 K.
- Azt, hogy a féktárcsákat és fékbetéteket cserélni kell, az rendben van.100K.
- De most eltörött a szervó és generátor ékszíjat feszítő bizbasz rugója. 90K.
- Röpke 3 hónap alatt ráköltöttem 950K-t. És ez csak azért annyi, mert nem a márkaszervízbe vittem, hanem egy szerelőhöz, aki ért hozzá és talán még lelke is van.
- Vigasztalt, de ha egy hónapon belül nem tudom eladni egy kanna benzin társaságában kiautózok vele egy elhagyatott dűlő útra. OSZT ANNYI...
- ---------------------------
- Ez volt 2004-ben:
- 75000 km-nél eltötörött, kirepedt mittudomén valamilyen turbócs? amit?l, ha odaléptem füstölt, mint egy olajkályha, és legalább 32 Nm volt a nyomatéka. De hipp-hopp megcsinálták úgy 390K-ért (ebben benne volt egy vezérm?szíj csere + 90 ezres szerviz).
- Aztán nem rég hatalmas olajtócsákat találtam a kocsi alatt, és úgy b?zlött ez egész autó kívül-belül, mint egy Csepel. A szervizben bevallották, hogy "ilyen hibája a Passatoknak nem volt, de a múlthéten behoztak kett?t, hogy folyik a bel?lük a gázolaj". A hiba: elromlott, eltörött, tönkrement az üzemanyagsz?r? m?anyag zárókupakja és azon keresztül folyt az üzemanyag. Biztos valamelyik fröccsönt? kisiparos megnyerte a tendert, hogy ? szállíthat m?anyagkupakot, mert úgye ezeket 30000 km-enként cserélik. Valószín? mi hárman úgyanabból a zacskóból kaptunk. 20000 Ft-volt az egész, de ebben nem volt benne, hogy kimossák a motort, most várok egy komolyabb es?t.
-
-

Ide hordtam szervizbe

2004 - Porsche M5. Gyorsak, de van egy kis hátszelem.

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

2007 - maszek szerelő. A márkaszervízhez képest úgy tünik ért is a kocsikhoz. Nincs gránitpadló és légkondi, meg kávéautomata, de 75 % olcsóbb, legalább.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 25000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Avensis 1.6 benzines Következő autója? Avensis 2.0 benzines
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2000 (2001 - 2005)

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)