"Nie wieder ´VW´ vom deutschen Boden!"
Szöveges ítélet
2007.05.03 "Nie wieder ´VW´ vom deutschen Boden!"-ahogyan a német mondanák
2007-megcsalt a rib...
2004-Keveset fogyaszt, er?s, gyors, kényelmes. De télen, reggelente én ébresztem a szomszédokat, úgy krahácsol.
Hibalista
- 2007.05.04 Megmenekült a tűzhaláltól. Tegnap elvitték.
- -------------------------
- Ez van most 2007-ben (lejebb van a 2004-es kaland):
- Cserélni kellett a turbót. 320K. Elkopott a tengely, beszivárgott az olaj és olajos levegőt nyomott a motorba. A szívócsonkokra rárakodott a szmötyi az ember ujja sem fért bele. Úgy kellett kivakarni a mocskot. Apropó, a turbó parlevú franszé.
- Lengés csillapítóknak annyi. 120K.
- Lengőkaroknak szintén 100 K.
- Azt, hogy a féktárcsákat és fékbetéteket cserélni kell, az rendben van.100K.
- De most eltörött a szervó és generátor ékszíjat feszítő bizbasz rugója. 90K.
- Röpke 3 hónap alatt ráköltöttem 950K-t. És ez csak azért annyi, mert nem a márkaszervízbe vittem, hanem egy szerelőhöz, aki ért hozzá és talán még lelke is van.
- Vigasztalt, de ha egy hónapon belül nem tudom eladni egy kanna benzin társaságában kiautózok vele egy elhagyatott dűlő útra. OSZT ANNYI...
- ---------------------------
- Ez volt 2004-ben:
- 75000 km-nél eltötörött, kirepedt mittudomén valamilyen turbócs? amit?l, ha odaléptem füstölt, mint egy olajkályha, és legalább 32 Nm volt a nyomatéka. De hipp-hopp megcsinálták úgy 390K-ért (ebben benne volt egy vezérm?szíj csere + 90 ezres szerviz).
- Aztán nem rég hatalmas olajtócsákat találtam a kocsi alatt, és úgy b?zlött ez egész autó kívül-belül, mint egy Csepel. A szervizben bevallották, hogy "ilyen hibája a Passatoknak nem volt, de a múlthéten behoztak kett?t, hogy folyik a bel?lük a gázolaj". A hiba: elromlott, eltörött, tönkrement az üzemanyagsz?r? m?anyag zárókupakja és azon keresztül folyt az üzemanyag. Biztos valamelyik fröccsönt? kisiparos megnyerte a tendert, hogy ? szállíthat m?anyagkupakot, mert úgye ezeket 30000 km-enként cserélik. Valószín? mi hárman úgyanabból a zacskóból kaptunk. 20000 Ft-volt az egész, de ebben nem volt benne, hogy kimossák a motort, most várok egy komolyabb es?t.
-
-
Ide hordtam szervizbe
2004 - Porsche M5. Gyorsak, de van egy kis hátszelem.
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
2007 - maszek szerelő. A márkaszervízhez képest úgy tünik ért is a kocsikhoz. Nincs gránitpadló és légkondi, meg kávéautomata, de 75 % olcsóbb, legalább.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Avensis 1.6 benzines | Következő autója? | Avensis 2.0 benzines |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
