A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2000-2005)

Passat 1.9 PD TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyon szeretem, mégis irritál

Szöveges ítélet

Alapvetően szerethető kis autó. Az 1.9 TDI motor méltán hű a nevéhez, az 400 000 km után is úgy teszi a dolgát, mint újkorában. (131 LE, AVF motorkód).
Automatában a gyári fogyasztása nálam 9-10 fölött volt, holott kilóméterei nagy részét országúton tettem vele. Egy chiptuning 150 LE-re és 375 Nm-re vitte fel, amivel jelentősen kellemesebb lett a közlekedés valamint a fogyasztás is lement 7-8 körülire.
A váltó sajnos az rossz, tele van típushibákkal. Az utolsó felújítását az előző tulajdonos csinálta, akkor 250 000 km volt benne. Az egy 500 000 Ft-os történet volt, azóta megy rendesen.
A fenntartási költségeit illetően azt gondolom, hogy a köztudatban alacsony költségű autónak van titulálva, azonban ha az ember tényleg rendesen szervizeli és tényleg napi szinten használja, akkor azért elég magas.

Jó dolgok

Nagyon jól megy, kellemes járású. Jó a hangszigetelése, ezért belülről kellemesen halk. Kívülről ugyanez nem mondható el, nagyon hangos még alapjáraton is.
Kényelmes, tágas, könnyen takarítható. Kombi létére lehajtott hátsó ülésekkel még aludni is lehet benne.
A fűtés elöl nagyon kellemes, mindig jól állítja be az automata légkondi a dolgokat. Hátul már kevésbé érezhető a kiegyensúlyozott időjárás.

Rossz dolgok

Valami kis apró idegesítő dolog mindig van vele. Akár az, hogy az ülésfűtés egyik napról a másikra nem megy, akár az, hogy az esőszenzor tönkremegy. Bár járása belül nagyon halk, érzésre az egész autó rezonál. A kormány, a padló, minden (főleg alapjáraton).
A szervókormány nagyon nehezen tekerhető más autókhoz viszonyítva.
Parkolni vele rémálom volt addig, míg nem szereltem bele tolatókamerát.
Anélkül, hogy bármihez is hozzányúlnék a műszerfal környékén, a sima használattól törnek szét az illesztések rögzítései. Kormány alatt is lóg a burkolat és a kesztyűtartó egyik felfogatása is eltört.
Műszerfala amúgy is elég szegényes. Bár 2 DIN-es fejegység van benne, azon navigációt használni max a hátul ülőnek érdemes, mert csak az lát rá rendesen a kijelzőre.
A fényszórója sima halogén H7-es gyárilag. Nagyjából annyit ér, mint karácsonyi dekorfény a ház falán. Bár illegális, de xenonra cseréltem, most nagyon szépen látok vele.

Hibalista

- Vákuumcsövek (30 000 Ft) - Turbó felújítás (135 000 Ft) - Hátsó fékmunkahengerek (35 000 Ft) - 1-2 futómű alkatrész (70 000 Ft) - Mindkét első ülésfűtés (Nem csináltattam meg) - Klíma kompresszor (100 000 Ft) - Motorvezérlő (35 000 Ft) - Esőszenzor (10 000 Ft)

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 380000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Fabia Következő autója? Mazda 6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2000 (2001 - 2005)

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)