Még annál is jobb...
Szöveges ítélet
Hibalista
- Igazából semmi nem romlott el rajta a megtett igen sok km alatt, 155000km-nél kellett cserélni 2 leng?kart és két széls? kormányösszeköt?t. Turbó, porlasztók még gyáriak. Érdekes módon valamikor tönkrementek az izzítógyertyák, mind a 4, mert egy Lübecki utazás során a -24 fokban elég nehezen indult. Garanciában kértem az általam eltört GPS-es antenna cseréjét, és láss csodát, kicserélték. Azóta tökéletes a navigáció és a rádióvétel. Igen kényes a bézs szín? b?r-alcantara kárpit, 3-4 havonta tisztítani kell. Rendkívül pontos a tolatóradar és érdekes módon még nem égett ki egyetlen Bi-xenon lámpa sem, pedig sokat járok vele éjjel is. Kissé talán nagyok a gyári 235/45 R17-es kerekek, a kisebb 205/55 R16-os téliekkel nem "sétál" annyira kijárt utakon. 10000km-esre csökkentettem az olajcseréket, szerintem ennek örül a motor.
- Mindent elárul az autó masszívságáról ha elmondom, hogy novemberben egy rend?ségi Lada Niva vágódott a hátuljába, annak az eleje igencsak össtetört az enyémnek meg csak a löhárítója és annak tartója ment szét. Annak idején szándékosan majd minden extrát belerakattam, így nagynavi, motoros ülés, b?r-fa kormány, fabetét, sibeda, parkradar, bi-xenon, összkerékhajtás. Nagyon megbízható autó. Sajnos sokat ront hírnevén a rengeteg import, rossz állapotú autó, melyek a minimális karbantartást sem kapták meg. Ezek nélkül melyi gk. megbízható? Most cseélem le, új A4 3.0 TDI quattro a köv. gk., ennél is jobb felszereltséggel.
Ide hordtam szervizbe
Vörös, Szombathely
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Köln, VW Audi Zentrum
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 224000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | A6 1.9TDI | Következő autója? | Audi A4 3.0TDI quattro |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
