Már túl sok van belőle, de azért jó a gép!
Szöveges ítélet
Kiváló, kényelmes és szuper erős, minden belefér, minimális fogyasztás mellett.
Lehet szidni, lehet fapadosnak nevezni, de nem az. Az első autóm amibe tényleg elfértem és minden csomagot elnyelt. Ülésfütés, digitklima...
Soha nem robbantam le vele. Figyelni kell a hangokra mert minden problémát előre kitudtam igy szűrni. A generátorcsapágy kifogott még A vw szakikon is. Nem tudta senki mi az a csörgés amikor kiforditom a kormányt ütközésik. Hát ez a szar gen.csapágy az, nekem ledopta a szíjjat, de szervízig még elment lábon.
Kicsit drága a fenntartása. Viszont jól tartja az árát.
Hibalista
- Nagyszervíz 89000km 120000Ft minden Németországból (minden szíj, vízpumpa, görgők, automata feszítőgörgő is(csak ez 30e!) , olaj + munka)
- Generátorcsapágy 90000km 35000Ft
- Hátsóablak-mosó javítókészlet 100000km gyári 12000Ft
-
- KB 100000km-től 3000f/p-nél húzatáskor a turbó kikapcsolt néha. Motor lekapcs, újra indítás és minden ok. Kicsit problémás volt autópályán 160km/ó-nál!!!!
- Azt mondták légömegmérő, talán, vagy csak a szenzora, talán. NA ITT már elég volt.
-
-
-
Ide hordtam szervizbe
különböző
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 83000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | octavia tdi | Következő autója? | Hyundai Tucson 4wd crdi |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
