Lomha nappali
Szöveges ítélet
Ott kezdeném, h nem ilyet akartam... Japánőrült voltam a Nissan végett: nem kellett hozzányúlni soha. Apámnak van egy Borája na azzal akadtak problémák. Tehát mikor autót néztem csakis szusi-szánt kerestem. DE. Beleakadtam egy céges selejtezésbe és hát nem lehetett nemet mondani az ajánlatra. Az autót úgy vettem meg h még csak nem is láttam soha... (na jó az állapotfelmérő lapot igen). Tehát megvettem. A bézs plüssbelsőbe elsőre beleszerettem. Az ülésfűtésbe másodszorra... Az autóban sok volt a kilométer tehát várható volt h majd lesznek vele problémák de tekintettel a vételárra ez azt hiszem nem róható fel negatívumként. Teliáras vásárlásnál persze már az ember gondolkozik a felgyújtáson. Nagyon kényelmes, nagyon nagy, nagyon csöndes, nagyon meg lehet vele jelenni, szóval nagyon-nagyon. A motor alulméretezett, ennél fogva inkább csak ballagásra alkalmas mint csapatásra. Küszködik is szegény ez látszik a fogyasztásán is. A csúcs januárban, városban 12,6 volt... Aztán április végén volt egy ausztriai kiruccanásom: sztráda, klíma, 160-170, és láss csodát 8,4. Hosszútávon derült fény az 1etlen kényelmi hibára, ugyanis a deréktámasz nekem nem támaszt eléggé. Ez mondjuk fájó - szó szerint. Síeléskor 4 személlyel, boxxal simán hegyen-völgyön 160 és 9,4. Ez mondjuk tetszett. Hibákról csak annyi, h minden hónapban van valami kütyüznivaló rajta... Volkswagen... 180e-nél nagyszervíz 100e HUF. Úgy, h alkatrész 30% kedvezménnyel, szerelés meg haveri alapon. Ja, az egész elejét le kellett bontani a szíjcserékhez... Volkswagen... Kormányszervó előző életében tücsök volt, de azt mondták ez ilyen, nem szabad hozzányúlni. Indexkar kattog, majd ha lesz kedvem kicserélem egyszer. És persze a szokásos Passat-VW betegségek: ajtófogantyú hámlik, kézifékkar hámlik, váltószoknya elkopott, vezetőülés lötyög az első fényszóró beremeg mert ilyen a konstrukció. De ezekre már nem is figyelek oda. Alapvetően szeretem, de olyan mint egy álomnő. Sokan irigykednek rád miatta, sokba kerül h a tiéd és szeszélyes.
Hibalista
- gyújtástrafó 24500(munkadíjjal haveri alapon),- kormányösszekötők 22000,- (munkadíjjal haveri alapon) pollenszűrő tomítése (befolyt a víz az utastérbe nem gyengén) 700,- (Brico-szigetelőpaszta) :) kormányszervó, hátsó hamutartó.
Ide hordtam szervizbe
Ismerősök ill. csináld magad
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 175000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | sunny | Következő autója? | egy darabig még semmit |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
