Kiváló négykerekes mindenes
Szöveges ítélet
Nagyon kényelmes autó. Az ülések jól tartanak, hosszú úton is kénylemesek (nemegyszer veztettem egyhuzamban több, mint 1000 km-t vele). A lábtér bőséges elöl-hátul.
A 4 Motion (Torsen - az új Passatban sajnos már nem ez van) hajtás csodálatos. Mikor átvettem, az értékesítő kérdezte, volt-e már négykerék-hajtású autóm. Mondtam: nem, ez az első. Azt mondta: többet nem lesz más. Mosolyogtam. Igaza lett. Olyan menetbiztonságot ad szárazon-vizesen-hóban, amit csak az tud, akinek volt már néhykerekes autója. És nem a ki-be kapcsolós négykerekes... Hanem állandó 4 kerék hajtás. Mindig tudja az ember, mire számíthat. Nincs meglepi. Kanyarban úgy megy, mintha sínen járnék vele.
A motor nagyon jó, nyomatékos és erős. Alsó fordulat-tartományban kicsit alszik, de hamar ébred.
Nekem nagyon bevállt üzleti és családi használatra egyaránt.
Ami kevésbé tetszik: a 4 Motion hajtás miatt a csomagtér csak 400 liter. Átlag 10.000 km-enként 1 liter olaj (literje kb. 7.000 Ft-ért). Kicsit magas fogyasztás (+1 liter a 4 Motion miatt, de ennek minden decije megéri)
Hibalista
- Az első nyáron 40 fokban elszállt a légkondi. Egy cső tört el. Ezután 300 km következett izzadva, majd 3 nap javítás.
- Fékbetétet mindig két "normál" szervíz között kellett cserélni, és a fékkopás-jelző soha nem jelzett, csak a hibaüzenet jött.
- Néhány hétig úgy visított az ékszíj 25 fok feletti induláskor, hogy összeszaaldt az utca népe. A szervíznek harmadszori nekifutásra sikerült kideríteni, hogy a csapágyat is cserélni kell.
Ide hordtam szervizbe
Porsche M5
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 102000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Passat 1.9 PDTDI | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
