A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2000-2005)

Passat 1.9 PDTDI Highline 130 LE  

Az ítélet értékelése
5,0(3 db)

KISZOLGÁLÁS! Oda, és vissza.

Szöveges ítélet

Tollat ragadok, sziasztok!

Kedves barátom harcolván a banki finanszírozással felajánlotta, hogy vegyem át az autóját. Kaptam az alkalmon, és egy nappal az audi eladását követően már hoztam is! Teljes alcantara bőrbelső, 6-os váltó, grafitos metálfény, kombi kivitel, gyári króm packet, gyári ültetett fotómű, kapcsolható kipörgésgátló, fedélzeti tamagocsi, és 2002 közepe óta követhető magyar előélet. Vastag 3 küllős kormány telibőr kormány, ülésfűtés, fűtött minden, dupla digitklíma, és a fontos dolgok. Napfénytető nincs, utálom, semmire nem való hibaforrás.

Első megmozdulásom a gyári kazettás fejegység likvidálása volt. Helyére került a sajátom (usb, ipod, stb vezérlés), 4x50W végfokkal tökéletesen meg tudja hajtani az ajtókban lévő 160-as papír hangszórókat Jelzem, zenélgetni bőven elég, tök felesleges szórni a pénzt. Ha kipukkan, 2 ezerbe kerül a bontott. Hátul egy szolid 30 centis JBL mélyláda szolgáltat mély tónust a kedvenc zenékhez. Ha jól emlékszem, akkor kellett egy rádió antenna pozitív erősítő is a fejegységhez, de ezeröcca'ból megvolt. Komoly pénzek, igen. Aki fejegység cserébe vág, fontos tudnia, hogy a kábeleknek - kötegeknek nincs hely az 1 DIN mögött. A legegyszerűbb, ki kell venni a klíma vezérlőt, és annak mögé vezetni a sok tyúkbelet. Mivel a klíma vezérlője messze nem használja ki a teljes mélységet. Akinél 2 DIN méretű multimédiás fejes van, ott nyilván szétrobbantották a középkonzolt, vagy iszonyú szerencsés volt, hogy elfért a madzag tenger. Én nem használok CD tárat, direkt ezért vettem USB támogatásos fejegységet.

Az autó szépen megy. 100-110el járok, főleg országúton, de kényelmesen megáll 6,5 literben az átlagom. A vezérlés cserét az előzések végett tartottam fontosnak, mert 60-70 környékéről a nyomaték nálam szinte seggbe rúg (kapott egy chipet a vezérlő), és rögtön 110-120 körül megyek el a sor mellett. Ugrik! Ebben nagyon jó partner a betonkemény sport rugó és fotómű. Látványos előzésekbe lehet fogni, kiscicákat dudálva villogva pusztítani..

Kicseréltem a halogén izzókat. Sajnos ebben az autóban pont nem gyári xenon volt, ezért két dolog költözött be. Rendeltem Hongkongból 4300K (gyári) színhőmérsékletű 55W xenon szettet. - tapasztalat: Legjobb a gyári szín! A távolságihoz pedig Osram Night Breakert adagoltam, és így este remekül látok.

Castrol Edge 5W40 full szintetikus olajat kap, és rendszeresen kivárjuk amíg lefolyik belőle.

Hidegben ha fűteni kezdünk, a műanyagok - műszerfal szépen tud recsegni, pattogni, nyekeregni, nyafogni, sajnos ezzel semmit nem tehetünk. Ez nem az autó hibája, ez fizika, anyag, és terhelés kérdése. Szokásos passat dolgok vannak, kopik a műanyagbetét az ajtón, vicces a tempomat. Ez utóbbi kapcsolója szerintem zseniálisan fos. Kamionoztam, de már a fapados FH12-ben is legalább 3 gombos pötyögős tempomat volt. Ezt meg húzd, tartsd, várj, engedd el, nem sikerült, újra. Mindez a kormány mögött, a reflektor-index kapcsolón.

Vigyázunk rá, megkapja amit kell, és hálásan dolgozik. Mert ez egy gép, nincs lelke, csupán egy dolgot kell belátni:

KISZOLGÁLÁS! Oda, és vissza.

Hibalista

- A fix szervízköltségeket nem számítva hibamentes. - Mondjuk ehhez kell egy odafigyelő tulajdonos.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 210000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? A6 Következő autója? E46 320D 150PS / Automatic
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2000 (2001 - 2005)

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)