Kiszáradt a szám... már köpni sem tudok!!!
Szöveges ítélet
szóval megvettem...előtte volt egy szinte teljesen azonos "kettőfeles" passatom(lásd:diplomatabőrbe bújt sportluxus) ami mai napig hibátlan!
1170km után elszakította a kis vez szíjat...trailer...service...vezérlés csere/178k-nál/
180436 km-nél beállt az adagoló,trailer...service...adagoló csere+ vez szett csere...feszítőgörgő gyári hiba...vez szíj szakad...trailer...service...2x hengerfej csere+vez szíj szett csere...MOSTJÓÓÓNEMOZOGJ!!!...de nem...turbó gyengül...teljesítmény a béka alatt...turbó csere ...mégnemigazi...áááááhááááá...légtömegmérő...csere...megymintállat,nyomaték ,gyorsulás OK!! DE...95-105-ig rángat a váltó...service...softver frissítés...ééés megy!!!...
mindeközben a fogyasztás 10-17 között ingázik...
egyszeraztán jött egy kis váltófurfang...MÉG MEGÚSZTAM...csere...AZ AUTÓT!!!!
Hibalista
- adagoló csere 180k-nál(kplt vezérléssel) ,mindkét hengerfej csere 184k-nál
- turbó csere 196k-nál, 207k-nál motorvezérlő szoftver frissítés-összehangolás a válóval...(tiptronic) 210k-nál légtömegmérő off...csere ...ééés ekkor kezdett a váló is okoskodni...CSERE!!!!/AZ AUTÓT CSERÉLTEM!!!/
Ide hordtam szervizbe
taksony sor, baráti testvérpár /időszaki szervíz/
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
gyálon egy NAGYON JÓ BARÁT!!!
VW-AUDI MÁGUS!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 176000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 36000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | PASSAT | Következő autója? | nagybenzines... |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.7/10) |
