Király, kék, kényelmes otthon
Szöveges ítélet
Mind a mai napig úgy érzem, hogy hazaértem, ha beleülök. Addig tartom meg, amíg így érzek. Biztos része van a dologban annak is, hogy elég fullos az autó. Az autó chipet kapott vásárlás után szinte rögtön, így lett 130 > 155 ló. A chip a fogyasztásán nem igazán látszik, kicsit tán kevesebb, mint előtte, de a teljesítményen nagyon érezhető. Pedig szolid chip van benne. Sajnos a híres német megbízhatóság már a múlté. Nem mondom, hogy rendszeresen, de előfordulnak olyan dolgok, amik egy ilyen kategóriájú autónál nem szabadna előfordulni. Nem a javítási számla nagy, hanem a bosszúság, amivel az jár, hogy computer letilt, neadjIsten autó megáll menet közben (generator verkstatt :-(( ). Az előző Passat megbízhatóbb volt, a következő generáció viszont a hírek szeint ennél is rosszabb, tehát nem az én autóm. Ha el kell ezt adnom, mást márkát keresek. Egy dolog tűnik biztosnak, automata lesz a következő autó is. Remélem minél később kerül rá sor :)
Tényleg későn került rá sor, tíz évig nálam volt. Mindent megkapott, ami kellett, még mindig nagyon szép és jó autó. Azok a bosszantó hibák nagyjából elmúltak, így visszanézve inkább a jókat látom, mint a rosszakat. Nagyon otthon éreztem magam benne, az új gazdája se fogja megbánni, hogy megvette.
Hibalista
- Katalizátor, MAP szenzor több is, generátor többször is
Ide hordtam szervizbe
Drexler és Poppe autószerviz
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Passat | Következő autója? | Touran |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |
