A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2000-2005)

Passat 1,9 PD TDI 4 MOTION 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hótehénke

Szöveges ítélet

Egy széria vége felé valószínűleg már megtanulják összszerelni az autót. Ha jól tudom, az enyém éppen MADE IN POLAND.
A kivitelt a feltűnés elkerülése végett én választottam a lehető legszürkébbnek, ti. cukorfehér alapszín+galambszürke kárpit belül. Úgyhogy ez sok izgalomra nem adott okot, de nem is vártam tőle ilyet, úgyhogy ezen a szinten csalódás nem ért.

Az autó tágas, kényelmes, megbízható. Időközben (3 éves a gépem) önnálló véleményalkotóvá cseperedett lányom szerint "szép autó"-nak titulált járgány rezzenéstelen arccal indult, és működik a mínusz 20 fokos hidegben (ilyet csak ausztriai síelésben érzékelhettünk az elmúlt években) és az elmúlt hetek 40+ fokos kánikulájában is. A digitklíma minden időben jól teljesít.

A 4MOTION (nem Haldex), hanem full time 4x4 nem is igazán télen, hanem a kanyarokban hozza a formáját. Télidőben, felfelé vidáman felkúszik a szűzhóban bárhová, ám lejönni életveszély vele. Amint ez a behavazott Kapi úton (Bp. II ker.) megesett velem: a csúszkás lefelé út konkrétan halálfélemet váltott ki nálam. Ezt a sportot azóta nem is erőltetem.

A kanyarokban azonban maga a 100% élvezet. Különösen ha szerpentin: a Rómer Flóris utca (szintén Bp. II ker.) 2 hajtűkanyarjában felfelé m i n d e n "arcos-köcsög-nyomulós" terepjárós veresenyzőre márkától föggetlenül rá vertem 100 m-en 10-et. Ugyancsak a pizzafutárokra motorteljesítménytől függetlenül. - Persze, ... ha lett volna még legalább 2 kanyar gondolták ők:)) - más lett volna az ábra.

A Kisceli úti emelkedőn (Bp. III.ker.) kb. 70-ig gyorsul, bár itt egy - asszem - 320-as BMW beírt egy alázást az ellenőrzőjébe, az előzés tehát kb 90+ km/h sebeséggel lett abszolválva.

Egyetlen idegesítő pitiáner hibával találkoztam: az ablaktörlő lapát (új VW fejlesztés - nincs benne merevítés) 8 fok alatt (tehát egész télen) radírozik. Hiába cseréltettem. A szervíz szerint cserélni kellene az egész szerkezetet hagyomásnyosra.

Egyébként, fenntartást és fogyasztást illetően (városban sikernek számít ha egy adott úton 10 alá viszem) semmi rendkívüli.

Összességében megéri az árát, mert többlet vezetési élményt és biztonságot nyújt. Végzetét az időköben 5 tagúra bővölt családunk fogja okozni. A hátsó középső ülés előtti kardánalagút sajnos kényelmetlen ülést biztosít a széles háttámlába felcsukható kartámlával megtetézve.

Hibalista

- -ablaktörlő lapát hidegben merevedő gumi
- -zörgő vezető oldali első ajtó
- -szivárgó olaj

Ide hordtam szervizbe

BPB Budakeszi

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 52000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Golf Variant 1.6 Következő autója? VW Sharan
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2000 (2001 - 2005)

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)