Ha nem zörögne és füstölne, a nagy Ő lenne
Szöveges ítélet
Nagyjából meg vagyok elégedve vele. Hihetetlen jól megy, ha már megy, mikor eléri az 1700-1800-s fordulatot. Az alatt menet közben le lehetne mosni, de ez azért megszokható, figyelni kell kereszteződésben nagyon lelassítva nem úgy ugrik ki, mint egy benzines. Nyomom neki, de csak vár-vár, míg el nem éri az 1800-at, akkor meg már a kormányt akarja kivenni a kézből. Nagyon jól férünk benne, nekem jó a német kényelem, úgyhogy kényelem szempontjából szeretem a belsejét. Ami szubjektív: a kék-piros műszerfal is bejön, pedig sokan nem szeretik. Kivülről a króm packet miatt is nagyon bírom.
Ami kimondottan nem tetszik:
Kereszt úthibáktól ments meg uram minket (sajnos nem nagyon sikerül), ilyenkor üt rendesen. Egyébként is a gyári 16´´-os kerekekkel, nem egy vajpuha autó. Az elviselhetőnél számomra sokkal jobban zörög az ajtó, műszerfal, tetőkárpit. (igaz én olyan autót szeretnék, amit egy darabból faragnak ki, hátha nem zörög). Ajtó zörgésén javítottunk amennyire bírtunk, tökéletes nem lett. Zene mindig szól a kocsiban, így elviselem, de ha néha nincs kedvem zenét, rádiót hallgatni, akkor nagyon tud idegesíteni, főleg alacsony fordulaton.
0,8 dl/1000 km az olajfogyasztása, enélkül meglennék, de kibírom. Ami jobban bánt és ezt elfogadhatatlannak tartom mind környezetvédelem, mind elegancia szempontjából egy majd 7 millás autónál ahogy füstöl. Néha, ha kicsit a teher is több (max 2 mázsa rajtam kivül, ugyanis éppen építkezem), jobban odalépek neki, mint egy lepukkant öreg Rába, úgy füstöl. Ilyenkor jobb, ha lemaradnak mögöttem, mert úgysem látnak. Ez nagyon nem illik egy ilyen autóhoz.
Összességében szeretem, a vágyam is ez volt, de ha nagyon elkezd romlani, gyorsan megválok tőle, ha nem 200-250e km környékén tervezem az eladását.
Hibalista
- Klíma - Garanciában cserélték
- Hátsó fékbetétek 40e km alatt teljesen elkoptak
- Egy tömítő gyűrű (1e FT)
- Klíma újra - még nem tudom mi baja és mennyibe kerül, nem vittem vissza, mert már nem garanciális. Ha bekapcsolom a klímát működik, de szörnyen fogja a motort.
- Első fékbetétek cseréje 70e km-nél.
Ide hordtam szervizbe
Brill Kft. - Kecskemét
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Autócent Kft. - Soltvadkert
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 76000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf IV. 1.6 16v 25 év jubileumi | Következő autója? | Figyelem a népítéletet és lehet, hogy új Passat 170 Le PDTDI vagy A6 3.0 TDI |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
