H?séges munkatárs
Szöveges ítélet
Húz....100....húz......140......húz......180.....húz......200......már nem annyira húz.....220km/h-nál eltilt.(németo.-ban tesztelve) Igazi túrag?zös. Egy négytagú családnak b?ven megfelel? autó, hátul a lábtér még magam mögött is kényelmes(185cm). Az egész autóval kis idegesít? bajokon kívül semmi nem törént, pedig 120e km van benne. Sokan beszélnek a PDTDI ellen, csak azt a faktort nem veszik figyelembe, h ez nem egy benzines, nem kell szarrá forgatni. 3000-es fordulatig b?ven elég járatni a motort mivel itt már csak a motort kínozzuk. A váltója igazi németes (pontos, precíz,röviden jár), és a 6 gangos váltó el is kel neki. Hosszú úton családdal csomagokkal+tet?boxxal 5.2l volt az átlagfogyasztás. Megjelenése elegáns, bár kezd nagyon elszaporodni. Tökéletes munkaautó, megbízható társ, ha szeretik, akkor azt b?ségesen meghálálja, s csak örömöt okoz az embernek. Erre is ugyanúgy vonatkoznak a dieselekre és a turbós motorokra vonatkozó el?írások, ezek betartásával örök élet? a motor. Chipet el kell felejteni, nem kell, nem sportautó, ehhez elég a 315Nm
Hibalista
- 5000km-nél a váltó bekexelt egy gyárilag rosszul beszerelt csapágy miatt. Komplett váltócsere megoldotta a dolgot.
- Egy gázolajsz?r? betegsége is volt, de szintén gyárilag rosszul összerakott alkatrész miatt
Ide hordtam szervizbe
Audi-Gy?r
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 115000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Vito 110CDI | Következő autója? | talán A6 3.0TDi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
