GLX V6 Wagon
Szöveges ítélet
Amerikaban hajtjuk a vasat a felesegem paripaja. Egy kisgyerekes csalad autoja volt ezelott es 100 ezer merfoldnel szinte kotelezoen lepasszoljak az autot. Szoval egy kisgyerekes nyugis csaj tekerte a kormanyt es a VW szerviz szerint cserelgettek mindent a kocsin penzt nem kimelve. Ez a 2003-as VW Passat GLX V6 benzines az egyik csucsfelszerelt paripa ennel mar csak a W8-es az erosebb. Van ebbol egy 4 motion verzio is, ami nekunk nem hianyzik, mert sima teli korulmenyek kozott szepen dolgozik a kiporgesgatlo. Azert egy W8-ra nem mondanek nemet.
A V6-tol teljesen mas autoban talalja magat az ember a dizel es kisebb benzines motorokhoz kepest. A V6 szolidan bizsereg es eleg szepen vonszolja a kasztnit maga utan. 190 loero, amit 6 ezernel ad le, de meg sosem nyomtam addig, mert a triptronic annyira kellemesen kapcsolja fel a sebesseget, hogy 3-4 ezer kozott mar eleg sportosan kozlekedik vele az ember. Tetszik az autoban az programozhato ules, a garazsnyito a klima kontrol es a bor uleshuzat is masszivan tartja magat. Jo a 6 legzsak, azt hiszem biztonsag szempontjabol meg mindig stabil es korszeru az auto. A formaja meg ma is jol tartja maga, semmi ciki, hogy 12 eves. Egyetlen aggaszto dolog, hogy neha olajszag uti meg az orrom a kocsiban. Csereltettem mar hengerfej szigetelest, de nem segitett. nem foglalkozom vele, nezem a folyadekokat es utantoltok, ha kell.
Hibalista
- Fekbetetek, tarcsak es rendszeres minosegi 5W-40 szintetikus Liqui Moly-t szereti az auto. Egyszer volt egy hengerfej szigeteles csere.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Accord | Következő autója? | Passat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |
