Emberre tervezett, elnyűhetetlen gépszörny
Szöveges ítélet
Passat B5 Variant 2.8 V6 4Motion.
A 2.8 V6 szívó benzin az a motor, ami alázatra tanítja a BMW-seket (is).
Nem fogja vissza a klíma, emelkedőn sem nagyon kér visszakapcsolást.
Télen az összkerék igazi áldás.
A csomagtartóba minden is befér.
A belteret érezhetően emberre tervezték.
A teljesítménynek megkéri az árát: csak városban használva a 14 litert is meg tudja enni.
Kinn, hosszú távon beéri 8 literrel, ha nem vagánykodsz. Ha durván vezetsz kinn is eszik 12-t.
Ha nyomom neki olajat is eszik, de nem többet mint a gépkönyv szerinti normális.
A rozsda itt-ott kis foltokban megkezdte: A oszlop, sárvédő, de nem rohad (még :( ).
A motorház tető alatt a takaró izét az akksi felett jól kell visszatenni, mert klimaszerelés után ha áll az esőben beázik a motortér, és az akksi alatt gyűlik a víz. Könnyű benézni, és nekem sokáig tartott rájönni ;)
Összességében szerethető, elnyűhetetlen. Még nem hagyott állva.
Az előző Peugeot-hoz képest a nagyobb fogyasztás visszahozta az árát: olajcserére jár csak szerelőhöz. Nem úgy mint a Peugeot...
Hibalista
- Nem várt hiba:
- - Klimakompresszor.
- Természetes kopás:
- - Jobb első szilent
- Én tettem tönkre:
- - olaj karter (felütöttem egy emelt zebrán). Utángyártott, olajcserével 30K HUF
- - jobb hátsó üveg törése (magára zárta a másfél éves gyerekemet, nem volt idő gondolkodni) Bontott üveg 20K, ragasztás 10K
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 220000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 306 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
