Dadogos olajkályha.
Szöveges ítélet
Hibalista
- Turbo felt?lt?. Bolti ár: nettó 250.000.- beszerzési ár: új bruttó 35.000.- bontott ár 40.000.-
- Porlasztócsúcs. Bolti ár: nettó 200.000.- Beszerzési bontva keveset használva: 45.000.-
- Ülésfütés. Nincs megcsinálva.
- Baloldali központizár. Beszerzési ár: 25.000,-
- Kormányban lév? légzsák robantó gyür?. Beszerzési ár: 15.000.-
- B?rös kárpit. Folyamatos nyiszegés.
- Szel?z? állapotát jelz? ledek kiégtek. Nincs megjavítva.
- Jobb els? felfügesztés. Szervizdij: bruttó 50.000.-
- Motor és váltó közöti tömités. Serviz bruttó 35.000.-
- Helyzet jelz? izok rendszeresen kiégnek.
- Bal hátsó féklámpa kiéget.
- Légkondi motorja ereszti az olajat.
-
Ide hordtam szervizbe
Pomázon van egy szerel?, tapasztalataim alapján ? éert a vw-hez és nem felejti meghuzni az általa meglazított csavarokat.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Szervizi tapasztalatok rosszak. Szegedi képviselet. A szerel?k is bonyolult és nem kiforrotnak tartják az új tipusokat és a központi számitogépes vw szerviz hálózatot.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 21000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 68000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Passat 87 1.6 td | Következő autója? | Képlékeny, de ha van pénz akkor Mazda, Toyota, Skoda régebbí dizel. |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
