Bosszantó és drága
Szöveges ítélet
Elvileg ez egy nagyon jó kocsi lenne, de sajnos a tapasztalatom nem ez volt. Használtan vettem, de fél év után megszabadultam t?le, mert nem bírtam fizetni a rohadt drága szervízt. A motor nagyon jól húzott, mindenkit le lehet vele utálni az útról, de a segédalkatrészek sorra mondták be az unalmast.
A legszebb történet az volt, hogy egy nap jöttem haza az országúton, és a m?szarfalon megjelent a "Generator kampec" felirat. A generátor szíjtárcsa levált (!) a generátor tengelyér?l, a bordásszíj pedig a tengelyen futott tovább. Ez annak ellenére következett be, hogy a kocsit MÁRKASZERVÍZBEN háromszor nézettem át! Mint kiderült a generátor szíjtárcsa - egy ostoba megoldással - csapágyazva van, amelyet 60.000 km-ként cserélni kellene. Teljesen érthetetlen a számomra, hogy miután a kocsi háromszor lett számítógéppel és hagyományosan átvizsgálva (több 100.000 forintért), hivatalosan szervizelve, hogyan fordulhatott el? ilyen?
Bosszantó, hogy egy ilyen presztizs-kocsiban az ajtó behúzó kapaszkodókon lekopik a festék! Az ajtók szigetel?gumija alatt (ami itt-ott levállt) rozsdát találtam!!! A m?szerfal állandóan zörgött.
Legszéls?bb kormányállásokban állandóan visító hangott hallat valamelyik szíjtárcsa - márkaszervíz ebben az esetben is teljesen tanácstalan volt! A szerel?k úgy állták körül a kocsit, mint akik most látnak el?ször Passatot. Els? tippük az volt, hogy kevés a kormányszervóban az olajszint: úgy rátöltöttek, hogy a felesleg végig folyt a motortérben. Majd következ? alkalommal kitalálták, hogy a kormányszervó szivattyúja rossz, amit ki kell cserélni, úgyanis széls? kerékállásban nem bírja az olajat nyomni. Ez sem jött be. Harmadik próbálkozásuk az volt, hogy kicserélik az összes bordás és fogazott szíjat. Ez sem talált. Csak akkor hallagtott el a visítás, amikor a generátor szíjtárcsa bemondta az unalmast - ez volt a hiba forrása! Szóval a volkswagenes szerel?fiúk nincsennek a helyzet magaslatán!
Csalódást okozott, hogy egy ilyen kocsiba nem jár alapból a hátsó és középs? (!) könyöktámasz, nincs a hátsó ajtókon és az els? ülések hátlapján térképzseb, a hátsó ablakok csak kurblisak. Magyarul "fapados" az egész. Bosszantó tehát az anyagok csapnivaló min?sége és az összeszerelés gagyisága.
Hibalista
- Csak a legfontosabbak: els? leng?karok, fényszóró rögzítés (lötyögött, mint Józsi bácsi szekerén a sárhányó), és ami a csúcs: generátor-kampec. Kárpitok min?sége csapnivaló: 2 év után foszlik, szakad. A váltó b?rszoknyája olyan, mintha a kutya szájából húzták volna ki: potom 13.000 Ft-ért ki is cserélik. A középkonzol alatt a hamutál zörög. A jobb hátsó utastérvilágítást senkinek nem sikerült életre kelteni. A kézifékkar feletti m?anyag darab állandóan beesik, úgy kell kipöckölni valami vékony tárggyal.
-
Ide hordtam szervizbe
ROAG Kft - Debrecen - "Csak az jöjjön, aki bírja, aki tudja, hogy végig csinálja,... csak az jöjjön...!"
A szervízben csak azzal bánnak emberhez méltóan, akin látszik, hogy legalább egy milliót keres havonta. Aki ez alatt van, az még azt sem érdemli meg, hogy normálisan közöljék vele mi is autójának a baja.
Jellemz?: egy alkalommal arra vártam, hogy kiegyenlítsem a szervízelés hatszámjegy? összegét: 35 percig álltam a pultnál pénzzel a kezemben, míg valaki megkérdezte t?lem, hogy mit akarok?!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.9/10) |
