Az ésszerű utazó
Szöveges ítélet
A rossz tulajdonságai között említeném a túl hosszú kuplungutat nagyon előre kell húzni az ülést ha normálisan ki akarjuk nyomni a pedált ekkor viszont a kormány van túl közel. Rövidebb lábúak hátrányban. Egyébként az ülések rendben állítható deréktámaszos és fűthető is. Az egy hatos motor telerakva+klímával már sok neki hiába belépő szint. A váltó rövid de ez csak ötödikben zavaró 100 as tempónál 3000 a fordulat ez kisautós de legalább nem kell minden enyhe domb előtt visszaváltani. Mindamellett normálisan össze van hangolva nem érezteti mindig ,hogy csak 100 lóerős. A futómű nagyon stabil még nagy sebességnél is (180-190) de érződik hogy sokkal többre lenne képes mint amit az alap blokk tud. Az utastér jól szigetelt csöndes tipikus nagy autó hosszú távon is komfortos. A belteret kár ragozni egyszerű igényes jól összeszerelt részletekben is, bár az látszik a tervezőknek nem a formai játszadozás volt a fő céljuk. Röviden nem a hullámvasúton tervezték. A csomagtartó 4 főnek elég. Szeretem hogy nincs gomberdő a műszerfalon nem kell a kezeléshez állandóan odanézni vezetés közben.A kevesebb néha több ezt a modern kocsikban sajnos mind gyakrabban elfelejtik.Az ajtóknak súlya van semmi nem zörög kotyog lobog, még tíz év és kétszázezer után sem olyan masszív az egész amolyan német trezor:-) ja a biztonsági övet egy kicsit nehezen tekeri már föl az automata hűha. Fenntartások terén nagy előnye a gázolajoshoz képest ,hogy nincs se turbó se adagoló van viszont egyszerű benzinmotor minimális igényekkel (olajok,szíjak)és szép kulturáltan kimegy a világból. A fogyasztás relatív nálam nyugodtan 7-8 liter városban ,országúton 6.5 liter bár ugribugri pilótával 10 fölött is tud enni ha az kell. Sokan rámondják unalmas a forma tény ,hogy egy két márka által kínált űrkomp, és varangyos béka formájú városi terep járónak elsütött csoda mellet ódivatúnak hathat, szerintem időtálló kortalan és letisztult. Szeretem mert biztonságos vigyáz a családra, 8 légzsákkal kitörésgátlóval, blokkolásgátlóval. Volt régi 3 ajtós suzukim tudom értékelni ezeket meg azt ,hogy van vas alattunk főleg mióta többen vagyunk. Mindenkinek tudom ajánlani aki nem egy hivalkodó,de elegáns meg jelenésű jól összerakott középkategóriásra vágyik.
Hibalista
- lambda szonda, fékcső, klíma ventilátor, termosztát
Ide hordtam szervizbe
ismerős
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 175000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | octavia classic | Következő autója? | passat |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
