aranyló
Szöveges ítélet
Nagyon jó. Nem olyan mint egy olasz v. francia szar. Igaz hogy néha költeni kell rá, de pl. nem szakad ki alólam a futómű amikor átmegyek egy vasúti átjárón. Igényli a törődést, amit ha megkap, bármilyen helyzetben viszonoz. Ha spórolni akarsz akkor ő ott van, és ha leakarod nyomni a melletted álló tuningmatyit az anyucitól elkötött szuzkájával akkor sem hagy cserben. 10 hónapja vettem a passatomat, de nem adnám oda semmi pénzért. Amikor vettem kiolvastattam a valós km-t belőle, 179000 volt. Ehhez képest a belseje teljesen gyári. Autókereskedésben dolgoztam, ahol azt tapasztaltam hogy nagyon sok audi-nak, vw-nek, seat-nak volt lekopva az első ajtók kapaszkodói, valamint a világításkapcsolója. Szerintem attól is függ hogy hogyan vigyázol rá. Autópálya 150 tempomat, és kimegyek vele a világból. Felvettem az előző tulajjal a kapcsolatot, ő elmondta hogy gondja volt a légtömegmérővel, valamint a jobb első lengőkarokat kellett cserélni. De azon kívül semmi. Ő azért adta el mert a drága barátnője azt mondta hogy ő ebbe nem hajlandó beleülni...(azóta elzavarta). Az én tapasztalatom még továbbá az hogy az első fényszórók (nekem a jobb első) alapjáraton rezegnek, ami főleg este a dugóban idegesítő, illetve egy kicsit eszik az olajat (pontosabban a turbónak szarok az illesztései, emiatt ott el tud szivárogni ha taposod neki). Én 10e km-nél öntök hozzá egy litert. Zavar még egy kicsit a kesztyűtartómnak a kilincse, ha nem középen fogom, akkor még képes és kijön a helyéről. Hosszab úton egy kicsit kényelmetlen, néha meg meg állok nyújtozni egyet. A csomagtere viszont olyan mint a mikulás puttonya. Motorikusan semmi baja nem volt eddig, egy kicsit hangos, de azon kívűl semmi. Mindig szakszervízbe hordom, nem húznak le, nem vernek át, végig ott vagyok az autóm 5 méteres körzetében. Nagyon jó ismerőseim vannak a szervízben, és értenek is hozzá!
Szerintem az alkatrész sem drágább mint bármely más ilyen kategóriájú autóhoz.
Én úgy érzem jó döntés volt. Ja, és aki nem tudja hogy egy turbós autót nem lehet csak úgy egyből leállítani hosszabb út után, az cserélgesse csak nyugodtan!
Hibalista
- Ventillátor csapágy - hangos volt 30e Ft
- Turbó cső - kiszakadt 22e Ft
- Ablaktörlő lapátok öszzekötő rudazata - eltört 42e Ft
-
Ide hordtam szervizbe
Volkswagen - Szfehérvár
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Volkswagen - Debrecen
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 112000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | bmw 330d |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
