A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (2000-2005)

Passat 1.9 PD TDI Highline 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A szubjektív minőség mítosza

Szöveges ítélet

Azt hittem - én naív egyed - hogy a VW jó autó. Az elmúlt 1,5-2 év igazolta, hogy baromi nagyot tévedtem. Vadi új Passatom 1 hónaposan elkezdett kattogó zajt hallatni a kormánymű felől. Elvittem a csodálatos, hozzáértő "szakszervízbe", ahol azt mondták, a kormánnyal van valami probléma. Nézték, nézegették heteken keresztül, majd kitalálták, hogy a teljes kormányművet ki kell cserélni - egy vadi új 1 hónapos autóban!!!! Kicserélték. Közben én persze az egész autót vissza akartam cseréltetni, a kereskedő erről hallani sem akart, mert szerintük a hiba javítható. Ment a szenvedés, a VW németországi központjával leveleztem, akik meg visszanyomták az egész ügyet a Porsche Hungáriához. Ez utóbbiak sűrű elnézést kértek és megnyugtattak affelől, hogy új autómat meg fogják javítani, de csere, na az NEEEEM. Kicserélték a kormányművet, de a kattogás még mindig hallatszott! Hoppá! Na itt megállt a tudományuk. Újabb nyomozás-kálvária, végül kiderült, hogy a bal első futóműnél egy csavarnál hiányzott az alátét, így a csavar nem bírta a terhelést és ez adta a kattogó hangot. Ilyen van... Mindenesetre a kattogás megszűnt majd egyszer csak visszajött és most újra megszűnt. A szakszervíz mentségére legyen szólva, adtak csereautót amíg bent volt a járgány náluk (ez azt jelenti, hogy az első fél éveben az autóm minden hónapban 1-2 hetet szervízben töltött). Aztán jöttek egyéb dógok. Mint például az egyik turbócső felmondta a szolgálatot és leállt a turbó. Utána a CD meg benyelte az egyik cd-met, nem volt hajlandó kiadni. Azonkívül az egész autó zörög, pedig csak 25e km van benne. Mi lesz ezzel 150 ezernél?
Egyébként jó autó - lenne, ha tisztességesen össze lenne rakva. De nincs. A VW mítosza a szubjektív minőségérzetre épül: amíg csak látod, azt mondod király, majd beleülsz, elindulsz és jönnek a feketepontok. Aztán ha hajtod már azt kívánod, hogy megszabadulhass tőle.
Még annyit, hogy csereautóként Opel Vectrát(!) kaptam. Ez ám a jó marketing a VW-nek...no further comments.

Hibalista

- 1. teljes kormánymű csere 1 hónaposan
- 2. turbócső kampec
- 3. CD-t benyelte
- 4. zörgő ajtókárpit, tetőkárpit, műszerfal, nyikorgó üléstámlák

Ide hordtam szervizbe

1. Porsche Pest

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Leitold

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? BMW
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 2000 (2001 - 2005)

További ítéletek (257 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)