A Nagyerejű
Szöveges ítélet
Nem akarom a kocsimat a végletekig dícsérni, de nekem tökéletesen megfelel!
A belsö kidolgozások elég jók, DE!!!...... az elsö ajtók markolatainál a felső réteg válik le a müanyag foganytúkról.
Elég szomorú. hogy 2000 után ilyen min?séget kínálnak, ennyi pénzért.
Az elözö kocsimban (VW Vento 1,9 TD) a belsö kidolgozás sokkal jobb volt és idöálló!
Akkoriban nem sajnálták bele az anyagot!
Kíváncsi leszek, hogy 14 évesen hogy fog kinézni a PASSAT belseje?
a Ventót 14 évesen adtam el, de a belseje tökéletes volt.
A másik... a bal oldali fényszóró alapjáraton eléggé rezonál, ezt úgy értem, hogy nincs hangja, hanem a sötétben látszik a vibráció.
FONTOS!
A légbeömlö csö kidörzsölte az üzemanyagcsövet, ami megy be a hengerfejbe!
Figyeljetek od rá!
Az autó önsúja 15 mázsa, van benn egy kis szaros 1.9es Diesel motor, de úgy rángatja a ezt a kasznit, mit a sz....t!
Csekély fogyasztás mellett!!
100.000 km-nél kapott egy Power Tuningboxot(PD Box).Olcsó, de annyit is ér, mint az ára.Brut.25-e.Ezek az olcsó dolgok sajnos csak egy simma
ellenállások, ami a hideg hőmérséklet jeladót verik át és a kocsi úgy érzi mintha mindig mínusz 25 fok lenne.Hát ez lenne a tuning???
Kiszedtem és el is adtam.A chipelés mellett döntöttem, mert a tuningboxnál nem volt egyenletes az alapjárat és csalt a fed. komputer fogyasztásméróje is.Kevesebbet mutatott a valós átlagnál.
A tuningboxot nem ajánlom senkinek.A chippelés (szoftveres beavatkozás) drágább, de megbízhatóbb. (www.dieseladagolok.hu) Itt érdemes Chipeltetni, mert ők legalább profik és tudják is, hogy mit csinálnak.
Ja, és a kocsi sokkal brutálisabb, mint a powerboxal!
A Váltó..........
Hat sebességes, jó nyújtott!
3000 fordulatnál 160 Km/h!!! Ilyen tempó, ill fordulat mellett ez a diesel motor elnyühetetlen!
A váltó Viszont koránt sem olyan jó, mint a Ventóban, pedig abban 240.000 km volt.
Nincs vele semmi különös, de mégse olyan.
Veszi a sebességeket szépen, de mégse olyan simán!
Pedig azóta a eltelt egy kis id?, és a mérnökök mindíg fejlesztek, nem?
A cimborám egy hasonló kategóriájú (ÚJ)TDPDI Audit vett, de a váltója "dettó" olyan, mint a Passaté.
Összességében ,nekem megfelel, minden kocsinak megvan a maga elönye-hátránya.Szerintem nincs tökéletes autó.
Én ezeket a hátrányokat elfogadom.
Az alkatrészek drágák lennének....... melyik ilyen kategóriájú autóhoz olcsók?
Ja, és mégvalami: Szakszervízbe SOHA nem szabad hordani, mert a szemetek nem értenek hozzá és az ember seggéröl is lehúznák a bört!!
Hibalista
- fékbetét+féktárcsa.
- Vezérmüszíj,szíjfeszítö, vízpumpa.
Ide hordtam szervizbe
Privát szerelö
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Szakszervíz!
Ide soha nem viszem!!!!
Értékelés: NULLA!
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | VW Vento 1,9 TD | Következő autója? | Ez még sokáig megmarad |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
