2001 Passat Variant Highline V6 TDi 4Motion 6man.
Szöveges ítélet
Az autót áprilisban vettem gyönyörű a kocsi króm van mindenhol bőr navi tetőablak ülésfűtés minden van benne és természetesen Variant :D ja meg persze összkerék :D manuális váltós 6 sebességes és egészen júliusig nem volt vele baj :D akkor jött a porlasztó :D akkor még nem gondoltam hogy ez egy lavinát indít el magával.. :D
Elég sok km ment a kocsiba ez idő alatt.
Augusztusba konkrétan hetente 100ezret lehetett költeni a kocsira jött a kuplung csere meg a chip az munkadíjastól volt 100.. 30 volt a chip 9 a kevlár quattro váltó levétel 30 viszkó csere stb..
utána jött rá 1 hétre a himba hidrotőke vezértlés.. csak az alkatrész volt 180.. aztán most van szeptember most a futóműcsere és a gátló kerékcsapágy fékbetét..
és még a java hátra van :D
Hibalista
- 2-es 6-os porlasztó.. mind cserélve lett.. - kuplung chip után elfogyott :D lett bele kevlár - jobb oldali hengersoron menet közbe kiköpött 1 himbát.. összes kopott volt.. 24 himba 24 hidrotőke.. - teljes vezérlés csere - első futómű.. gátlók cseréje - kerékcsapágy - - és még jön az adagoló mert vibrál a kocsi.. - vezérműtegely kopott.. mind a 4.. -
Ide hordtam szervizbe
Haveromhoz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 242000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Phaeton V10 vagy w12, S8 V10 vagy TDI :D Q7 v12 TDi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.0/10) |
