A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1996-2000)

Passat 1,8 T 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható családtag

Szöveges ítélet

2012 júniusában vásároltam az autót, 238.000 km-el, első tulajtól (ismerős). Magyarországi autó, végig márkaszervizben volt szervizelve. 2000-es évjárat, automata és bőr kivételével mindennel felszerelve amit lehetett bele kérni (de nem is hiányzott se az automata, se a bőr). Megkímélt autóról van szó, 1-2 apróbb koccanáson túl van, de semmi komoly. Semmi rohadás, rozsda, belül is igényes, nincs szétülve, agyondohányozva.

Menetteljesítményét tekintve egy átlag autóhoz képest elegendő az ereje, de egy chiptuning igazi "vadállatot" csinál belőle. A fogyasztása országúton hosszú távon 7 azaz hét liter / 100 km. (szerintem nem rossz egy 1.8-as turbós benzines motorhoz).

A kényelem nem rossz, az ülések kényelmesek, az autó könnyen irányítható. A helykínálat nekem bőven elegendő. Raktam a kocsi alá egy 18-as felniszettet, ezzel sokkal jobban néz ki a fekete limusine, viszont sokat elvesz a komfortból.

A megbízhatóság az ami nálam vitte a pálmát. Kicsit féltem megvételkor a turbótól, még úgy is, hogy tudtam, hogy rendbe volt tartva az autó. De kellemesen csalódtam, műszakilag hibátlan. A turbó teszi a dolgát rendesen, a váltót nem kell beerőszakolni egyik sebességbe sem, stb, stb.. Egyszóval nagyszerű. 1,5 év és 43 ezer kilométer alatt soha nem hagyott ott sehol, és bármikor bárhova el merek vele indulni. A tervezetten felül 2x jártam szervizbe az autóval. Egyszer 245.000-nél meghalt a főrelé (kicsi fekete kocka, 5000 Ft.). A második alkalom kicsit költségesebb volt, ez a futóműben a kopó alkatrészek javíttatása (120.000 Ft.).
A többi költséget a vezérlés csere, olaj + szűrők cseréje, vízpumpa csere, fékbetét és féktárcsa cseréje és a gyertyák cseréje jelentette. Ezek kopó alkatrészek, nem árt ha ki vannak cserélve, így nem is írható az autó hibájának. Az alkatrészek relatív nem drágák, az előbb felsoroltak cseréje 80-90 ezerbe fájt (egyik se gagyi minőség). Most 281 ezer km. van az autóban, és még mindig pont úgy teszi a dolgát mindenféle hiba nélkül, mikor lejött a gyártósorról.

Összességében én nagyon meg vagyok elégedve vele, családtagként szeretem, amit ő meg is hálál. A " párszázezres" kategóriában nálam VW Passat nyert (nagy, kényelmes, jó menetteljesítmény, megbízhatóság, alkatrészárak). Az egyetlen nagy baja, hogy nem összkerekes. Nálam az nagyon hiányzik belőle.
A következő autóm is Passat lesz, de már az egyel újabb kategória, remélhetőleg 2.8 V6 4motion.

Hibalista

- Főrelé 5000 Ft. - Futómű kopó alkatrészei 120.000 Ft.

Ide hordtam szervizbe

M8 autócentrum

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 238000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 43000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Passat 2.8 V6 4m
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1996 (1996 - 2000)

További ítéletek (177 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)