a félkaru rabló
Szöveges ítélet
Az autót imádom minden nyügje mellett. -2012-ben vettem külföldről, ismerős hozta be. 400.000km! volt benne. Nagyon tetszett a menet dinamikája, útólag derült ki, külföldön már csippelték. A gyári turbó szivatott egy darabig. Geo leragadt, tultöltés, tiltás. Pucolás, leragadás, tiltás.... ez így ment míg meg nem untam. Kapott 130 pd-turbót, (1749va)na ezzel már nem volt gond. Nem sokára jött az sdi-vezérmű tengely, alh adagoló afn be építve(11x3.3), nagy csúcsok (5x0,25) és most a vnt20 turbó is felkerült. Persze csippel igazítva. Az autó talán 180-190ló körül lehet, de papásan közlekedve nem eszi le a gatyám. Hosszú távokon piszok kényelmes. Minden extra működik 17éves kora ellenére. Ülésfűtés, digitklíma, tempomat stb.
Beépítettem egy turbónyomás mérő órát, ennek alap felszerelésnek kéne lennie minden turbós autóba szerintem. 40mm-es ültetést kapott az autó, gátlók maradtak de most már legalább nem olyan mintha motorcsónakba utaznék. Az autó rngeteg pénzbe van, már nem is számolom. Sose hagyott cserben, mindig el vitt és haza is. A következő autó az nagy kérdés lesz majd, mert a mai felhozatalt nézve...
Hibalista
- -komfort elektronika (forrasztással orvosolták) - -vezető oldali ablakemelő - -vnt15 turbó - -vákuum csövek - -motor tartó bak, az utángyártottat 2hónap alatt megint megette -
Ide hordtam szervizbe
Sok helyen megfordult már, amit tudok magam csinálok!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 400000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | escort | Következő autója? | még nem tudom, lehet pd tdi valami |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
