VW Passat, a tolótetőgyilkos
Szöveges ítélet
2002 év elején vettem az autót.( külföldről hozták be ). kívül-belül tökéletes állapotban volt a kocsi leszámítva egy-két apróbb sérülést a karosszérián. Belöl is patent volt, de tényleg szépek az ülések kemények voltak jó bőrbevonatú volt a kormánykerék csak ki kellett tisztítani egy kicsit.Aztán jöttek a gondok egy két hónap után.A kipufogó kétszer szakadt le,a katalizátort is kétszer kellett cserélni igaz másodszor garanciálisan.A futőműve az példamutatóan jó volt,a fékekkel sem volt semmi gond.Motorikusan tökéletes ez a kis egynyolcas keveset eszik jól lehet vele menni stb.. Aztán elromlott a tolótető! A mechanikáját aki kitalálta annak a kezét ....... Egy idő után mivel az elektromos motorja baromi erős a mechanikai alkatrészeket eltöri.A kedvenc márkaszervízünk azt mondta hogy 60ezerért megcsinálják, hát láttam előtte, már egy-két passatot amit csináltak.A tetőkárpitot tűzövel rakják vissza mert lusták kihúzni rendesen a sínből. aztán otthon megoldottuk 25-30ezerből. De hogy mi kerül 30ezerbe egy ilyen hülyeségen azt nem tudom. Összeségében mondom motorikusan nem rossz, de tolótetőstől óvakodjanak.
Hibalista
- Minden hülye apró elektromos dolog beszart rajta, vízóra állandóan azt jelezte, hogy felffort a víz, üzemanyag mérő kilométeróra, tehát a komplett műszeregység, belső ventillátor, elektromos fényszórómagasság állító,a tólótető, hátsó lengéscsillapító,féltengelycsonk eltörött még nem láttam ilyet, gömbcsukló, vízcsonk állandóan eresztett egy szar megoldás,katalizátor csere, kipufogó katasztrófális stb..
Ide hordtam szervizbe
Zsolti
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 209000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Golf II 1.6D | Következő autója? | Audi 80 2.0E |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
