A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Passat (1988-1997)

Passat VR6 

Az ítélet értékelése
5,0(2 db)

VR6, semmi más!

Szöveges ítélet

Mikor eldöntöttem, hogy újból autót veszek csak ebben a márkában gondolkodtam.
Akkor 12-13 éves korban, más nem jöhetett szóba.
Az előző két kocsism is benzines VW volt (Vento 1.8, 3 év, és Passat 2.0 3 év).
Vételi szempontok és 2 év tapasztalata.
Az autó hazai üzembehelyezésű, manuál váltós,kívül belül gyári állapotú.
A kuplungot,váltót a futóművet renben találtuk.
A fékek tökéletesek, nagyon harapnak (felnik gyári VW alufelnik).
A motornak hidegen van egy kis hidrotőke és szelephangja de ez a korral jár. Első időszakban feltünően eszegette az olajat (az elődök nem), az olajteknő tömítésre gyanakodtunk, de a főtengely szimering volt. Természetesen gyárival pótoltuk. Most úgy 4000km/litert "csipeget" az 5W30-as Aralból.
A felszereltség a bőrt és az automatát kivéve teljes (az elektromos tetőt és az első ülésfűtéseket nagyon kedvelem ).
Az általam már ismert a modell hibák ebben az autóban is visszaköszönnek (csomagtartó, ajtózár lötyögés, elektromos ablak, ABS jeladó,kopások a belső ajtó nyitó karon, klíma kompresszor a sok állás miatt megszorúlt (az előző tulaj keveset használta, ezt a hibát ne bontottal javítsd, vegyél újat).
Gyermekkori álmom volt egy hat hengeres autó, és az együtt töltött két évben az álmaimban nem csalódtam !
Felesleges összehasonlítani a kisebb VW benzinesekkel, sok értelme nincs.
Kényelmesen, könnyedén autózható már 1500-as fordulaton (III-ban 40km/h-val, IV-ben 50km/órával.
Ugyan akkor 2800-as fordulattól megmordul és 3200-től mintha nem is ugyan abban az autóban ülnénk. Könnyedén pörög fel a 1340 kg-val és kúszik a fordulatszám mérő leszabályozásig (II-ben 100-ig, III-ban 160-ig, IV-ben 200-ig, V-ben 225-ig).
Szereti a pörgést, én meg ekkor a hangját!
Egy ismerősöm kipróbálta a kocsit. Sok-sok négyhengerest koptatott már el de hatost még nem vezetett.A próba út után ezt mondta "köszönöm, nagy élmény volt". Gyakran megkérdezik, hogy a VR6 embléma az optikai tunning vagy igazi?
"Untam már a TDI-it és tettem rá valami mást" mondom, de alapjáratban a hangja megadja a választ!
2010-ben a nagynyomású túrbók a kopresszorok a 4-5 szelepek és kimondhatatlan nevű vezérlések világában már-már "múzeálisak" ezek a benzines adatok a 235 Nm/4200., 174 LE, 12 szelep. De nem baj!
Vegyenek több lóerőt, több szelepet sok-sok millióért és őszintén kívánom legyenek vele boldogok.
A fogyasztásról.
A gyárin átlag 9,6l/100 km. Ez nállam is annyi.
A fedélzeti számítógép órája 70-80 km/óránál 7,2-t,120-130 9,2-t
városban nálam 12-13 liter mutat.
Nem szokásom a száguldozás és az erő fitogtatás, nem is ezért vettem, hanem a hangjáért és a nyomatékért!!!
Mindössze egy középső sport dob a hangképzés forrása, de e nélkül is a lényeg "szíV6-ból" jön.
Ezt a nyers hangot csak a hengerenkénti két szelepesek tudják!
Még 2 év után is bizsereg a bőröm ha előzés előtt alkalmanként II-III-ba visszaváltok, vagy csak egyszerűen hallgatni akarom és 6000-ig megküldöm!
A modellből sok van a hazai utakon, de VR6-ot csak egy kombit láttam!
Nekem négy keréken nem kell újabb, több, extrább, trendibb, dizájnosabb, csak ez a bizsergés amit az öreg VR6-tól kaphatok!

Hibalista

- Klíma hűtő kompresszor, ABS jeladó, főtengely szimering, ajtózárak.

Ide hordtam szervizbe

Csak maszekhoz viszem legyen az elektromos vagy gépész munka, helyben, megbízhatóak, VW-ben otthon vannak.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 138000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Passat 1994 2.0 8V Következő autója? Megtartom a VR6-ot hogy a fiam is kitudja próbálni!
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Passat 1988

További ítéletek (165 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)